اختصاص ۳۶ همت به بخش فرهنگ

اختصاص  ۳۶ همت به بخش فرهنگ
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - سه شنبه ۱۱ اردیبهشت - با تصویب جدول ۱۲ لایحه بودجه با تخصیص ۳۶ همت به بخش فرهنگ موافقت کردند.

به گزارش نجواخبر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه - با تخصیص ۳۶ همت به بخش فرهنگ در قالب جدول ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی در دفاع از مصوبه کمیسیون تلفیق در باره جدول ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: دولت در جدول ۱۲، برای مسائل فرهنگی ۳۶ همت اختصاص داده است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این در حالی است که در برنامه هفتم توسعه مصوب شده که یک درصد از اعتبارات شرکت های دولتی به بخش فرهنگ اختصاص یابد که میزان اعتبار این بخش طبق برنامه هفتم توسعه ۲۸ همت می‌شود.

جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام در مجلس در مخالفت با جدول ۱۲ بودجه ۱۴۰۳ بیان داشت: نباید بدون حساب و کتاب به سازمانهایی که فعالیت و نتایج فعالیت های آنها مشخص نیست بودجه اختصاص داد.

احمد راستینه عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس در موافقت با این بخش از جدول ۱۲ لایحه بودجه تصریح کرد: بخش قابل توجهی از ۳۶ همت اعتبار اختصاص یافته به موضوع فرهنگ در جدول ۱۲ بودجه به تولید محتوا اختصاص یافته در حالی که پیش از این در بودجه های فرهنگی اعتباری به بخش تولید محتوا تخصیص نمی‌یافت.

وی اضافه کرد: در این جدول همچنین ۳ همت به مسائل پرورشی و ۲ همت به بخش ورزش اختصاص یافته است.

راستینه یادآورشد: علاوه بر این تخصیص اعتبار در قالب جدول ۱۲ لایحه بودجه با حساب و کتاب است و جزئیات مربوط به تصویب آیین نامه آن به طور دقیق پیش بینی شده است

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255891

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب