آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزها و مقرهای نظامی/جلوگیری از ورود تروریست‌ها از پاکستان

آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزها و مقرهای نظامی/جلوگیری از ورود تروریست‌ها از پاکستان
وزیر کشور با تأکید بر اینکه اقداماتی برای جلوگیری از ورود تروریست ها به داخل ایران انجام شده است، گفت: در حال حاضر مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند.

به گزارش نجواخبر، احمد وحیدی درباره آخرین اقدامات برای تأمین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینیهایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان‌ها باید بهبود می‌یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگیهایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست‌ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می‌شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می‌کنند بلافاصله فراری می‌شوند لذا در صحبتهایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به پاکستان گفت‌وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می‌شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255908

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب