کد خبر : 277314 تاریخ : ۱۴۰۳ شنبه ۱۶ تير - 14:59
آقای پزشکیان! مردم به صداقت و صراحت شما رای دادند مسعود پزشکیان به خوبی می‌داند که مردم به صراحت و صداقت او رای دادند؛ پاکدستی و ساده‌زیستیِ او مردم را به مشارکت ترغیب کرد و امروز در آستانه‌ی دور جدیدی از مدیریت کشور، این صراحت و صداقت، این پاکدستی و مردمی بودن باید تکثیر شود.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با نرخ مشارکت تقریباً بالا به پایان رسید. مردمِ ایران ثابت کردند که بازهم مثل همیشه در صحنه هستند و از حقِ قانونیِ تعیین سرنوشتِ خود به خوبی بهره می‌برند.
نرخ مشارکت حدوداً ۵۰ درصدی در ۱۵ تیرماه نشان از آگاهی بالای مردم دارد. یادمان نرود در دور اول، ۴۰ درصد مردم پای صندوق‌های رأی آمدند و ۶۰ درصد ترجیح دادند بی‌تفاوت بمانند. بدون تردید، مردم نارضایتی‌ها و اعتراضاتی دارند که باید از سوی حاکمیت شنیده شود، هم شنیده شود و هم پاسخ داده شود. با این حال مردم در دور دوم نشان دادند که به «ایران» می‌اندیشند و «برای ایران» پا به میدان گذاشتند.
در هر حال، مسعود پزشکیان، پزشک پاکدست و خوش‌سابقه، امروز رئیس‌جمهور ایران است؛ مردم از او انتظار دارند همانطور که بارها اعلام کرده «طبیب ایران» باشد و با تشخیص درست درها، نسخه‌های موثر تجویز کند. امروز مشکلات بسیاری مبتلابه اقتصاد و فرهنگ و سیاست است، این مشکلات فقط و فقط با تعهد و همدلی و پرهیز از جناح‌گرایی و فرقه‌گرایی قابل حل است و امیدواریم مسعود پزشکیان قدر اعتماد مردم را بداند و با بهره‌گیری از مدیران و وزرای مجرب، پاکدست و بی‌حاشیه، موانع را از سر راه رشد و اعتلای ایران عزیز بردارد. پزشکیان نیک می‌داند اصلاح‌طلب یا اصولگرا بودن مهم نیست، مهم تعهد و اخلاص است، مهم پرونده سپید و پاکدستی‌ست. آقای رئیس‌جمهور، لطفا کار را به کاردان بسپارید.....
مسعود پزشکیان به خوبی می‌داند که مردم به صراحت و صداقت او رأی دادند؛ پاکدستی و ساده‌زیستیِ او مردم را به مشارکت ترغیب کرد و امروز در آستانه‌ی دور جدیدی از مدیریت کشور، این صراحت و صداقت، این پاکدستی و مردمی بودن باید تکثیر شود. مدیران دولت چهاردهم بایستی طبیبان دردهای ملت باشند و با همت و درایتِ آن‌ها به زودی شاهد گشایش در عرصه‌های مختلف باشیم.
حضور مردم قدر شناس در پای صندوقهای رأی به منزله همبستگی مردم با آرمانهای بزرگ انقلاب است. این مردم همیشه پای کار انفلاب بوده‌اند و دینی بر گردن دولتمردان دارند که همه ارکان نظام بایستی برای رفاه حال این مردم، زندگی بهتر و آبادانی کشور شبانه روز خدمت کنند.
این حضور حماسی مردم را خدمت مقام معظم رهبری، دکتر پزشکیان و همه ملت بزرگ ایران تبریک عرض می‌نمائیم و چشم انتظار تداوم راه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و ایفای وعده های دولت پزشکیان خواهیم بود. در این راه، تشکیلِ دولتی فرا جناحی، استفاده از همه توانمندیهای کشور و به‌کار گیری مدیران متعهد و کارشناس، تضمین موفقیت‌های آینده خواهد بود.

مرتضی بلوکی- کارشناس رسانه