رسمی: آسنسیو از رئال مادرید جدا شد

رسمی: آسنسیو از رئال مادرید جدا شد
باشگاه رئال مادرید رسما اعلام کرد، مارکو آسنسیو در پایان این فصل از سانتیاگوبرنابئو جدا خواهد شد. او فردا برای آخرین بار با پیراهن رئال مادرید در زمین خواهد بود.

به گزارش نجوا خبر، آسنسیو هفت سال برای رئال مادرید بازی کرد و در این مدت 17 جام برد، از جمله سه بار لیگ قهرمانان را فتح کرد. او بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان اسپانیایی در طول سالیان اخیر بود اما هرگز به آن سطح از توانایی که گمان می‌رفت، دست پیدا نکرد.

در بیانیه رئال مادرید آمده است: «رئال مادرید دوست دارد تا قدردانی‌اش را نسبت به مارکو آسنسیو اعلام کند، بازیکنی که هفت سال از آرم و رنگ‌های ما دفاع کرد. او وقتی 20 سال داشت به رئال مادرید پیوست و به عنوان بخشی از تیمی که یکی از موفق‌ترین دوره‌های ما را رقم زد، تاریخ‌ساز شد.

مارکو آسنسیو در رئال مادرید 17 جام را بالای سر برد: 3 لیگ قهرمانان، 4 جام جهانی باشگاه‌ها، 3 سوپرجام اروپا، 3 لالیگا، یک جام حذفی و 3 سوپرجام اسپانیا... رئال مادرید همیشه خانه او خواهد ماند و برای او و خانواده‌اش در این فصل جدید از حرفه او، آرزوی بهترین‌ها را می‌کنیم.»

آسنسیو به عنوان بازیکن آزاد رئال مادرید را ترک می‌کند و انتظار می‌رود به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شود. گفته می‌شود درآمد این بازیکن 27 ساله در پاریس سالانه 10 میلیون یورو است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118143

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.