مذاکرات ایرانسل در عراق برای ارتقای کیفیت خدمات در اربعین

مذاکرات ایرانسل در عراق برای ارتقای کیفیت خدمات در اربعین
ایرانسل طی مذاکره با اپراتورهای عراقی، راه‌های ممکن برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به زائران اربعین حسینی را بررسی و پیگیری کرد.

به گزارش نجواخبر، نماینده ایرانسل، با حضور در کشور عراق و ملاقات با مدیران اپراتورهای عراقی آسیاسل و زین، گزارش‌های کیفی این اپراتورها را بررسی و با آنها در خصوص آخرین وضعیت ارتباطی شهرهای نجف، کربلا و مسیر پیاده‌روی بین این دو شهر مقدس، گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

همچنین در سلسله جلساتی که طی روز‌های گذشته، بین مجموعه «کمیسیون ارتباطات و رسانه عراق» و هیئت ایرانی، شامل دکتر مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری‌اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، مهندس سهراب آغ‌بیات معاون فنی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و نمایندگان اپراتورهای ایرانی برگزار شد، بر اهتمام اپراتورهای عراقی برای ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت صوت و دیتا و کاهش قیمت‌ها تا حد امکان، تأکید شد.

همچنین در این نشست، تشکیل اتاق عملیات مشترک ارتباطی در ایام اربعین به صورت آنلاین و نیز اختصاص یک سرشماره رایگان ویژه تماس گمشدگان، مورد توافق اولیه قرار گرفت.

در این دیدار، رئیس کمیسیون عراقی قول مساعد داد که اپراتورهای این کشور، تمام تلاش خود را برای ارتقای کیفیت خدمات و کاهش هزینه رومینگ، انجام خواهند داد.

علاوه بر این، مقرر شد بیش از ۵۰ ایستگاه وای‌فای رایگان توسط شرکت ارتباطات و پست عراق، در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین حسینی نصب شود.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت اربعین حسینی سال ۱۴۴۴ هجری قمری، خدمات ویژه‌ای را برای زائران گرامی در نظر گرفته است.

ارتقای کیفیت پوشش ارتباطی در مسیر مرز و مناطق مرزی محل عبور زائران با نصب و بهره‌برداری از سایت‌های سیار، ارائه اینترنت رایگان به زائران در مناطق مرزی در قالب بسته‌های ویژه، استقرار تیم‌های ویژه و پشتیبانی از زوار در خصوص مشکلات سیم‌کارت و گوشی و تنظیمات مربوطه در داخل خاک عراق و در مسیر نجف به کربلا و نیز ارائه برخی خدمات رفاهی و خدماتی به زائران در مناطق مرزی و در شهر کربلای معلی، از جمله این خدمات است.

همچنین با توجه به برنامه شرکت ارتباطات و پست عراق برای اتصال مسیر نجف به کربلا از طریق فیبرنوری، در صورتی که این پروژه تا اربعین امسال به بهره‌برداری برسد، ایرانسل این آمادگی را تا در محل موکب‌های مشخص، به زائران به صورت وای‌فای اینترنت ارائه دهد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11982

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.