نگرانی یحیی از خط هابک تیمش

نگرانی یحیی از خط هابک تیمش
هافبک های خلاق پرسپولیس برخلاف انتظار نتوانسته اند عملکرد خوبی در امر بازی سازی داشته باشند و نامشان در جدول برترین پاسورهای لیگ به چشم نمی خورد

به گزارش نجواخبر، پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی توانسته در لیگ بیست‌ودوم در جمع مدعیان حضور پیدا کند. سرخ‌پوشان پایتخت در 2 بازی اخیر خود در لیگ برتر نتوانسته‌اند پیروز شوند و تنها یک امتیاز به‌دست آورده‌اند و همین مسئله باعث شده تا صدرنشینی تقدیم گل‌گهر شده و شاگردان گل‌محمدی در جایگاه دوم جدول بایستند.
پرسپولیسی‌ها از حیث امتیازگیری مشابه گل‌گهر بوده‌اند و هر 2 تیم 15 امتیاز به‌دست آورده‌اند اما نکته جالب‌توجه، اختلاف تفاضل گل 2 تیم است که باعث صدرنشینی شاگردان امیر قلعه‌نویی شده است. پرسپولیس در بین 4 تیم بالانشین جدول (گل‌گهر، استقلال و سپاهان) ضعیف‌ترین خط حمله را دارد و به لطف عملکرد خوب در فاز دفاعی شاگردان یحیی گل‌محمدی توانسته‌اند در جایگاه دوم قرار گیرند.
پرسپولیسی‌ها در لیگ بیست‌ودوم تنها 8 بار توانسته‌اند دروازه رقبای خود را باز کنند که یکی از این گل‌ها از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رسیده است. یورگن لوکادیا با 4 گل زده بهترین گلزن سرخ‌پوشان پایتخت در فصل جاری لیگ برتر است و سعید صادقی 2 گله و میلاد سرلک با یک گل دیگر بازیکنانی هستند که توانسته‌اند برای پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم گل بزنند.

3 ستاره بازی‌ساز و تنها یک پاس‌گل!

سرخ‌پوشان پایتخت در حالی در خط حمله آمار جالب‌توجهی در فصل جدید لیگ برتر نداشته‌اند که آن‌ها در بازار تابستانه به سراغ جذب بهترین هافبک‌های بازی‌ساز فوتبال ایران رفتند و با سروش رفیعی و سعید صادقی به توافق رسیدند و همچنین قرارداد مهدی ترابی تمدید شد تا براساس آمار و ارقام، پرسپولیس 3 هافبک خلاق فصل گذشته لیگ برتر را در ترکیب خود داشته باشد!
دانیال اسماعیلی‌فر برخلاف تصورات توانسته بالاتر از هافبک‌های پرسپولیس فعلاً با 2 پاس‌گل بهترین پاسور تیمش باشد و از میان رفیعی، صادقی و ترابی تنها مهدی ترابی توانسته یک‌بار در نقش گل‌ساز بدرخشد و هنوز سروش رفیعی و سعید صادقی نتوانسته با وجود گذشت 8 هفته از رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم برای تیم‌شان گل بسازند.
سروش رفیعی عملکرد خوب فصل گذشته‌اش را نتوانسته در پرسپولیس تکرار کند و همین مسئله باعث شد تا در تصمیمی جالب‌توجه برای مصاف با سپاهان، یحیی گل‌محمدی هافبک خلاق تیمش را نیمکت‌نشین کند و به محمد عمری میدان داد تا اینگونه نسبت به ضعف عملکرد رفیعی واکنش نشان بدهد.
سرخ‌پوشان پایتخت بی‌شک برای بازپس‌گیری صدر جدول به جز موفقیت در فاز دفاعی باید در خط حمله هم عملکرد خوبی را از خود نشان بدهند که باید دید آیا طلسم مثلث خلاق پرسپولیس در هفته‌های آینده شکسته خواهد شد یا خیر. یورگن لوکادیا با توجه به عدم ارسال پاس‌های مناسب در هفته‌های اخیر دچار افت محسوسی شده و نتوانسته با گلزنی‌های خود در 2 دیدار اخیر به کمک شاگردان یحیی گل‌محمدی بیاید.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12962

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب