هوادار۰-۱استقلال

هوادار۰-۱استقلال
آبی پوشان پایتخت با گلزنی محبی موفق شدند از سد هوادار تهران بگذرند

به گزارش نجواخبر، پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان به عنوان 2 مدعی قهرمانی لیگ بیست‌ودوم، هفته یازدهم را با پیروزی پشت سر گذاشتند و نوبت به شاگردان ریکاردو سا پینتو رسید تا در هفته یازدهم برابر هوادار تهران قرار گیرند. استقلالی‌ها برای حفظ موقعیت خود در کورس مدعیان بالانشین جدول، محکوم به کسب پیروزی برابر هوادار بودند و در نقطه مقابل، سفید‌پوشان 3 بازی اخیر خود را بدون شکست گذرانده بودند و هدف‌گذاری‌شان کسب امتیاز از قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بود.

ساکت الهامی فصل گذشته در کسوت سرمربی نساجی مازندران موفق شد استقلال را در 2 بازی رفت و برگشت لیگ برتری متوقف کند و همچنین شاگردان فرهاد مجیدی را از گردونه رقابت‌های جام حذفی خارج کرد تا به عنوان یک رقیب سرسخت و به اصطلاح گربه سیاه آبی‌ها از او یاد شود. الهامی امروز در نقش سرمربی تیم هوادار تهران باید شاگردانش را در دیدار مقابل استقلال تهران هدایت می‌کرد.

حسن اکرمی داور نام‌آشنا و جزو داوران الیت فوتبال ایران، مسئولیت قضاوت مسابقه امروز را برعهده داشت و با توجه به حواشی و اتفاقات داوری در هفته‌های اخیر، نگاه‌ها به عملکرد اکرمی خیره شده بود و همگان منتظر قضاوت این داور باتجربه در مسابقه امروز بودند. سعید قاسمی و یوسف مغروری در کنار مهرداد خسروی کمک‌های حسن اکرمی در مصاف هوادار و استقلال به شمار می‌رفتند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13289

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب