پخش زنده مسابقات جام جهانی قطر از لنز ایرانسل

پخش زنده مسابقات جام جهانی قطر از لنز ایرانسل
لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به صورت زنده پخش می‌کند.

به گزارش نجواخبر، با شروع جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر که مراسم افتتاحیه آن، امروز یکشنبه ۲۹ آبان برگزار می‌شود، تلویزیون اینترنتی لنز، تمامی مسابقات این رویداد بزرگ فوتبال جهان را به صورت زنده پخش می‌کند.

بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲، از ساعت ۱۹ و ۳۰ امروز، با رقابت تیم‌های قطر و اکوادور برگزار می‌شود و آخرین بازی رقابت‌های جام جهانی که قهرمان جهان در آن مشخص خواهد شد، ساعت ۱۸ و ۳۰ روز ۲۷ آذر ۱۴۰۱ انجام خواهد شد. شبکه لنز اسپورت در تلویزیون اینترنتی لنز به آدرس LENZ.IR، تمامی مسابقات این رقابت‌ها، مراسم افتتاحیه و مراسم اختتامیه را به صورت زنده پخش می‌کند و بازپخش مسابقات نیز در این شبکه، برای تماشای علاقه‌مندان قرار داده می‌شود.

در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲، تیم ملی ایران با قرار گرفتن در گروه B مسابقات، با آمریکا، انگلیس و ولز هم گروه است و در مرحله گروهی، دوشنبه ۳۰ آبان از ساعت ۱۶ و ۳۰ مقابل انگلیس، جمعه ۴ آذر از ساعت ۱۳ و ۳۰ مقابل ولز و سه شنبه ۸ آذر از ساعت ۲۲ و ۳۰ مقابل آمریکا به میدان می‌رود.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌های نسل پنج در ایران، می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعه عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهده جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهده برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13797

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.