2 ستاره ایرانی در خطر محرومیت از دیدار با آمریکا

2 ستاره ایرانی در خطر محرومیت از دیدار با آمریکا
2 بازیکن تیم ملی ایران در صورت دریافت کارت زرد مقابل تیم ملی ولز دیدار سوم مرحله گروهی را از دست می‌دهند.

به گزارش نجواخبر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین گام از جام جهانی 2022 قطر امروز باید در ورزشگاه احمد بن علی شهر الریان قطر در دیداری دشوار مقابل تیم ملی ولز قرار بگیرد. مسابقه‌ای که می‌تواند حکم یک دیدار مرگ و زندگی را برای شاگردان کارلوس کی‌روش داشته باشد؛ چون ملی‌پوشان ایران برای فرار از خداحافظی زودهنگام با جام جهانی و امیدوار بودن به صعود از مرحله گروهی، راهی جز کسب امتیاز و البته پیروزی مقابل حریف اروپایی خود ندارند.

ملی‌پوشان ایران بعد از شکست 6 گله مقابل تیم ملی انگلیس، حالا امروز باید در دومین مسابقه برابر تیم ملی ولز صف‌آرایی کنند. البته که به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش با توجه به عملکرد شاگردانش در بازی گذشته ترکیب تیم را دستخوش تغییراتی کند تا بلکه شرایط به سود تیم ملی ایران تغییر کند و ملی‌پوشان بتوانند با کسب نتیجه مقابل ولز، امیدوار به صعود از مرحله گروهی بمانند.

کارلوس کی‌روش در شرایطی امروز باید ترکیب تیمش را چینش کند که یک چالش بزرگ را هم در مقابل خود می‌بیند و آن‌هم خطر محرومیت 2 مهره تأثیرگذار ترکیب تیم ملی است که می‌تواند برای این سرمربی باتجربه در مصاف پایانی مقابل تیم ملی آمریکا دردسرساز شود.

«پورعلی‌گنجی» و «جهانبخش» 2 اخطاره می‌شوند؟

مرتضی پورعلی‌گنجی و علیرضا جهانبخش که در دوره قبلی جام جهانی هم از جمله عناصر کلیدی ترکیب تیم ملی ایران بودند، در مسابقه نخست مقابل تیم ملی انگلیس با تشخیص کی‌روش در ترکیب اولیه ایران به میدان رفتند و از رافائل کلاوس کارت زرد دریافت کردند. البته برخلاف پورعلی‌گنجی، جهانبخش فقط یک نیمه در ترکیب تیم ملی حضور داشت و در نیمه دوم جای خود را به علی قلی‌زاده داد.

پورعلی‌گنجی و جهانبخش حالا با اخطاری که از داور برزیلی دریافت کرده‌اند، در خطر محرومیت از دیدار سوم تیم ملی ایران در مرحله گروهی مقابل تیم ملی آمریکا قرار دارند. براساس قوانین فیفا، 2 اخطار ملاک محرومیت بازیکنان است و همین مسئله باعث شده تا 2 مهره کلیدی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه محرومیت قرار بگیرند و باید دید کارلوس کی‌روش در قبال آن‌ها چه تصمیمی را اتخاذ می‌کند و با توجه به نمایش‌شان در بازی گذشته، آیا این 2 بازیکن باتجربه در ترکیب اصلی ایران در مقابل ولز قرار می‌گیرند یا خیر.

تیم ملی ایران در دوره قبلی جام جهانی 7 کارت زرد دریافت کرد، که البته نکته جالب‌توجه اینکه 7 کارت زرد به 7 ملی‌پوش تعلق گرفت تا شاگردان کی‌روش مرحله گروهی جام جهانی 2018 را بدون محرومیت به پایان برسانند!

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13896

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب