ایران 0-1 آمریکا؛ ستاره چلسی علیه رویای یوزها

ایران 0-1 آمریکا؛ ستاره چلسی علیه رویای یوزها
تیم ملی آمریکا با تک گل «کریستین پولیشیچ» موفق شد به مرحله حذفی صعود کند

به گزارش نجواخبر، چشم‌انتظاری هواداران فوتبال در ایران برای برگزاری آخرین مسابقه در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به پایان رسید و ملی‌پوشان فوتبال ایران امروز از ساعت 22:30 در ورزشگاه الثمامه باید به مصاف تیم ملی آمریکا می‌رفتند. آن‌هم در شرایطی که روی کاغذ شانس صعود ایران به مرحله حذفی در صورت کسب پیروزی حتمی بود و حتی نتیجه تساوی هم می‌توانست در برخی حالات از جمله توقف ولز مقابل انگلیس یا شکست این تیم، شاگردان کی‌روش را به مرحله حذفی برساند.

تیم ملی فوتبال ایران پیشتر در هشتم آذرماه توانسته بود در سال 1378 از سد تیم ملی استرالیا بگذرد و بعد از 20 سال به جام جهانی صعود کند و حالا امروز ملی‌پوشان فوتبال ایران قصد داشتند تا در هشتم آذرماه، برای نخستین‌بار در تاریخ جام جهانی، صعود ایران به مرحله حذفی را رقم بزنند. در جام جهانی 1998، تیم‌های ملی ایران و آمریکا همگروه بودند که آن مسابقه تیم ملی ایران توانست با گلزنی حمید استیلی و مهدی مهدوی‌کیا تیم ملی آمریکا را شکست بدهد.

شاگردان کارلوس کی‌روش بعد از برد روحیه‌بخش و نمایش درخشان مقابل تیم ملی ولز به مسابقه امشب رسیده بودند و در نقطه مقابل، تیم ملی آمریکا بعد از 2 تساوی پیاپی مقابل تیم‌های ملی ولز و انگلیس به دنبال کسب پیروزی در مسابقه امشب بود تا بتواند به مرحله حذفی صعود کند. 2 تیم نیم نگاهی هم به بازی همزمان تیم‌های ملی انگلیس و ولز داشتند تا شرایط خود برای صعود به مرحله حذفی را با لحاظ نتایج 2 تیم دیگر گروه دوم بررسی نمایند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14017

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.