۳۵۰ نیروی جد‌ید در سازمان محیط زیست استخدام می شود+جزئیات

۳۵۰ نیروی جد‌ید در سازمان محیط زیست استخدام می شود+جزئیات
رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: امسال ۳۵۰ نیرو در سازمان محیط زیست استخدام خواهد شد که ۲۵۰ نفر محیط بان و یکصد نفر نیز کارشناس خواهند بود.

به گزارش نجواخبر، علی سلاجقه امشب در جمع خبرنگاران لرستان با بیان اینکه در استان لرستان شاهد کارهای الگویی خوبی برای کشور بودیم که جای قدردانی دارد، اظهار داشت: باید همگی در جهت فرهنگ سازی محیط زیست حرکت کنیم هرچند که مردم همیشه نسبت به حفظ محیط زیست از مسئولین جلوتر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه صنایع لرستان همکاری خوبی با محیط زیست دارند و امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد، افزود: از توسعه‌ای که همسو با طبیعت باشد حتما حمایت خواهیم کرد و معتقدیم که توسعه باید گره گشای مسائل اقتصادی و زیرساختی باشد.

سلاجقه یکی از زیرساختی ترین مسائل کشور را محیط زیست دانست و بیان کرد: در بازدیدی که از مجموعه پتروشیمی خرم آباد داشتیم هم کار فرهنگی خوبی در این مجموعه صورت گرفته بود و هم مسئولیت های اجتماعی را به خوبی انجام می‌دهند و نماد بسیار خوبی برای سایر صنایع هستند.

به گفته رئیس سازمان محیط زیست کشور مردم استان لرستان هویتی به درازای زاگرس و بیشینه‌ای به تاریخ ایران دارند و این مردم شهیدپرور در مسائل زیست محیطی نیز پیش رو هستند.

سلاجقه با اشاره به افتتاح مرکز پایش تصویری مناطق زیست محیطی لرستان،گفت: این سیستم زنگ خطری برای شکارچیان است و امیدواریم که آنها نیز خود را به شکاربان محیط زیست تبدیل کنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درخصوص کمبود محیط بان در لرستان، تصریح کرد: امسال 350 نیرو در سازمان محیط زیست استخدام خواهد شد که 250 نفر محیط بان و یکصد نفر نیز کارشناس خواهند بود.

وی گفت: در فراخوان استخدامی حتما تاکید داریم محیط بانان از روستاهای خود منطقه و بومی آنجا باشند و استان لرستان از لحاظ تعداد نیرو قطعا در اولویت مناسبی خواهد بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14043

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.