پایان روز دوازدهم جام جهانی؛ شگفتی بزرگ با صدرنشینی مراکش و ژاپن و حذف آلمان!

پایان روز دوازدهم جام جهانی؛ شگفتی بزرگ با صدرنشینی مراکش و ژاپن و حذف آلمان!
تیم‌های ملی مراکش، کرواسی، ژاپن و اسپانیا توانستند به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر صعود کنند.

به گزارش نجواخبر، مسابقات جام جهانی 2022 قطر به روز یازدهم خود رسید، آن‌هم در حالی‌که تاکنون تکلیف صعود 10 تیم به مرحله حذفی مشخص شده و فرداشب پرونده مسابقات مرحله گروهی با نمایان‌شدن چهره 16 تیم صعودکننده به مرحله یک‌هشتم نهایی بسته خواهد می‌شود. در مسابقات روز گذشته، تیم ملی آرژانتین توانست به عنوان صدرنشین گروه سوم راهی مرحله حذفی شود و لهستانی‌ها هم با وجود قبول شکست مقابل آرژانتین، صعودی دراماتیک را تجربه کردند.

تیم ملی فرانسه هم در گروه چهارم با یک گل مقابل تونس مغلوب شد اما شاگردان دشان با صدرنشینی به مرحله حذفی صعود کردند. در گروه چهارم، تیم ملی استرالیا با شگفتی‌سازی و عبور از سد تیم ملی دانمارک توانست خود را به جمع 16 تیم برتر جام 22 برساند تا اولین نماینده آسیا شود که توانسته در این دوره از رقابت‌ها به مرحله حذفی صعود کند.

دیدارهای روز یازدهم جام جهانی 2022 قطر در گروه پنجم و ششم دنبال می‌شود که ابتدا مسابقات گروه ششم به صورت همزمان از ساعت 18:30 آغاز شد و تیم‌های ملی کانادا و مراکش مقابل هم قرار گرفته و همچنین در دیگر مسابقه گروه، کرواسی و بلژیک در مصافی فوق‌العاده حساس برابر هم صف‌آرایی کردند. مراکشی‌ها که به دنبال شگفتی‌سازی و صعود به عنوان تیم صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی بودند، نمایش تهاجمی و خوبی را از خود در مقابل تیم حذف شده کانادا به اجرا گذاشتند و با درخشش یوسف ال‌نصیری توانستند به برتری 2 بر یک دست پیدا کنند.

شاگردان ولید الرکراکی با توجه به تساوی بدون گل تیم‌های ملی کرواسی و بلژیک با وجود موقعیت‌سازی‌های متوالی بازیکنان بلژیک و فرصت‌سوزی‌های سریالی روملو لوکاکو، به عنوان صدرنشینِ گروه ششم به مرحله حذفی صعود کردند و تیم ملی کرواسی هم به عنوان تیم دوم به جمع 16 تیم برتر راه پیدا کرد تا بلژیکی‌ها که در دوره قبلی رقابت‌ها توانسته بودند عنوان چهارمی را از آن خود کنند، با حضور در رتبه سوم گروه F از گردونه رقابت‌ها کنار بروند!

تیم ملی آلمان که مسیر دشواری برای صعود به مرحله حذفی دارد، امشب در آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی از ساعت 22:30 در مقابل تیم ملی کاستاریکا قرار گرفت و تیم‌های ملی اسپانیا و ژاپن هم دیگر مسابقه این گروه را برگزار کردند، آن‌هم در شرایطی که هر 4 تیم برای صعود شانس داشتند! آلمانی‌ها با انگیزه برد پرگل پا به میدان مسابقه گذاشتند اما در نهایت با نتیجه 4 بر 2 توانستند از سد تیم ملی کاستاریکا بگذرند و در بازی همزمان، ژاپنی‌ها با شگفتی‌سازی با نتیجه 2 بر یک تیم ملی اسپانیا را شکست دادند تا با توجه به نتایج، شاگردان هانسی فلیک در تیم ملی آلمان به دلیل تفاضل گل کمتر از گردونه رقابت‌ها کنار بروند و تیم ملی ژاپن با صدرنشینی در کنار تیم ملی اسپانیا بتواند به مرحله حذفی صعود کند!

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14045

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب