محل سقوط هواپیمای اوکراینی گلباران شد+فیلم

فرماندار ویژه شهرستان شهریار گفت: محل سقوط هواپیمای اوکراینی در سومین سالروز این حادثه با حضور خانواده شهدای این شهرستان، گلباران شد.

به گزارش نجواخبر، امیر عباس شفیع زاده افزود: عصر شنبه با حضور خانواده شهدای شهریار در محل سقوط هواپیمای اوکراینی مراسم نمادینی برای بزرگداشت یاد و خاطره جانباختگان این حادثه برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم نمادین شاهد اجتماع مردم، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی بودیم، یادآور شد: محل سقوط هواپیما اوکراینی ۷۵۲ توسط بالگرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلباران شد.

شفیع زاده با اشاره به برگزاری مراسم یادبودی در تهران اظهار داشت: در محل سقوط هواپیما، اوایل امسال درخت به عنوان یادبود این حادثه کاشته شده است.

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ - ۸۰۰ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با شماره پرواز ۷۵۲ با ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه پرواز که در ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه صبح چهارشنبه ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌یف پرواز خود را آغاز کرد، پس از ۶ دقیقه بعد از قطع ارتباط با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه صبح در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14924

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.