حواشی جلسه هیئت دولت: داروها سهمیه‌بندی می‌شوند/ اینترنت روز کنکور قطع می‌شود؟

حواشی جلسه هیئت دولت: داروها سهمیه‌بندی می‌شوند/ اینترنت روز کنکور قطع می‌شود؟
وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی گفت : داروهای خاص را بطور سهمیه بندی توزیع می کنیم

به گزارش نجواخبر، بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در مورد روند توزیع داروهای خاص ازجمله انسولین گفت: داروهای خاص را بطور سهمیه بندی توزیع می‌کنیم، درمورد انسولین هم آنهایی که به پزشک متخصص غدد یا داخلی مراجعه می‌کنند و برای آنها نسخه الکترونیک داده می‌شود، این دارو به صورت سهمیه‌ای ارائه می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا این روند را برای توزیع داروهای دیگر در نظر گرفته نمی‌شود، افزود : داروها چند دسته است از جمله داروهای برندی و اختصاصی . هر دارو وضعیت خاص خود را دارد و درمورد داروهایی مثل انسولین سهمیه بندی را انجام دادیم.

همچنین وزیر ارتباطات از مخالفت وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات با نظر سازمان سنجش برای قطع اینترنت به شکل سراسری همزمان با برگزاری کنکور خبر داد .

زارع پور در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: سازمان سنجش به دنبال این بود که همزمان با برگزاری کنکور، اینترنت به شکل سراسری قطع شود که ما مخالفت کردیم.

وی تاکید کرد که دیروز جلسه‌ای برگزار و تصمیم گرفته شد صرفاً اینترنت‌های تلفن همراه و آن هم در محدوده حوزه امتحانی و با اطلاع‌رسانی قبلی قطع شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15038

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب