انهدام باند قاچاق اسلحه در سرپل‌ذهاب

انهدام باند قاچاق اسلحه در سرپل‌ذهاب
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در سرپل‌ذهاب خبر داد و گفت: از اعضای این باند ۴۷ قبضه کلت کمری، یک قبضه اسلحه شکاری و ۳۳۵ عدد فشنگ کشف شد.

به گزارش نجوا خبر از پایگاه خبری پلیس، سردار «علی اکبر جاویدان» روز سه‌شنبه اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت عمومی "سرپل ذهاب" مبنی بر اینکه اعضای یک باند تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات وارد شهرستان کرده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری سلاح های غیرمجاز در یکی از محلات شهر "سرپل ذهاب" شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی های لازم اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام گرفته ۴۷ قبضه کلت کمری و یک قبضه اسلحه شکاری، ۱۱۲ تیغه خشاب و ۳۳۵ عدد فشنگ کشف شد.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به دستگیری یکی از اعضای باند، از شناسایی دیگر اعضا و تلاش برای دستگیری آنها خبر داد.

وی در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان سلاح و مهمات خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با هر نیت و انگیزه‌ای باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند و در عین حال از دستگاه قضائی هم انتظار می‌رود با صدور احکام بازدارنده و سنگین برای این افراد اجازه تکرار جرم به آنها را ندهند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت، ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15192

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب