هفتمین کارت زرد مجلس به کابینه دولت/ این بار به خاطر عدم تبدیل وضعیت ایثارگران

هفتمین کارت زرد مجلس به کابینه دولت/ این بار به خاطر عدم تبدیل وضعیت ایثارگران
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون بکارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.

به گزارش نجواخبر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه، در جریان رسیدگی به پرسش عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ۱۱۵ رأی از مجموع رأی ۲۳۸ از پاسخ‌های عیسی زارع پور قانع نشدند.

«علت عدم اجرای قانون درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات از سوی جنابعالی و شرکت مخابرات چیست؟» پرسشی بود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت پاسخ‌گویی به آن در صحن مجلس حضور یافته بود.

پس از استماع اظهارات طراح سؤال و همچنین پاسخ‌های وزیر ارتباطات، رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ۸۰ درصد سهام شرکت مخابرات در اختیار بخش خصوصی است و تنها ۲۰ درصد آن مربوط به دولت می‌باشد وزیر ارتباطات نیز پیگیری خود را انجام داده و صحبتهایی در این زمینه صورت گرفته است در دو روز گذشته نیز این موضوع را پرس و جو کردم و ان شاءالله با یک هماهنگی این مشکل حل خواهد شد اما در نهایت تصمیم گیرنده درباره پاسخ‌های وزیر، طراح سؤال است.

مقتدایی نیز پس از اظهارات رئیس مجلس با تاکید بر مطالبات خود عنوان کرد: معاون قوانین مجلس گفته است که علی رغم اینکه مخابرات خصوصی است، اجرای این بخش از قانون جزو تکالیف است و این شرکت مستنکف از قانون شناخته می‌شود؛ نامه‌ای که وزیر به آن استناد کرده تأمین کننده منافع موکلین ما نیست. با کمال احترام به تلاش‌های صورت گرفته از مجلس شورای اسلامی می‌خواهم که درباره پاسخ‌های وزیر اظهار نظر کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15375

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.