راه‌اندازی سامانه «مدیریت دانش شهرداری تهران»

راه‌اندازی سامانه «مدیریت دانش شهرداری تهران»
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از آغاز به کار سامانه «مدیریت دانش شهرداری تهران» خبر داد.

به گزارش نجوا خبر، محمدعلی الفت‌پور از آغاز به کار سامانه «مدیریت دانش شهرداری تهران» خبر داد و گفت: تجربیات کارکنان از دارایی‌های ارزشمند شهرداری تهران است که یکی از مهم‌ترین اقدامات برای حفظ آن‌ها راه اندازی سامانه مدیریت دانش است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مدیریت دانش فرایندی است که به‌دنبال آن دانش و تجارب پنهان یک سازمان که به‌واسطه کارکنان آن سازمان طی سالیان متمادی و در فرایند کاری اندوخته شده و در هیچ جا ثبت نشده، ذخیره و نگهداری می‌شود تا سازمان بتواند در زمان مناسب از این بسته‌های دانشی و تجربی در راستای پیشبرد فعالیت‌ها و اهداف خود استفاده کند.

وی با بیان اینکه همکاران با ثبت تجارب خود در سامانه مدیریت دانش در مسیر ارتقاء شغلی قرار می‌گیرند، اظهار کرد: با ثبت تجربیات علاوه بر اینکه به توسعه فردی خود و ارتقای کمی و کیفی سازمانی کمک می‌کنند، با ارزیابی تجربیات و تأیید آن از سوی همکاران ارزیاب در مسیر ارتقای شغلی قرار می‌گیرند.

الفت‌پور خاطرنشان کرد: این سامانه علاوه بر امکان ثبت دانش، دارای صفحه انجمن های خبرگی براساس گروه های تخصصی ۱۵ گانه شهرداری تهران با بیش از ۱۰۰ زیر گروه است که این انجمن‌ها محلی برای تبادل دانش و تجربه در خصوص موضوعات تخصصی، مسائل و چالش‌های کاری هستند.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران اظهار کرد: تمامی کارکنان شهرداری تهران می‌توانند از طریق نشانی https://danesh.tehran.iri با استفاده از نام کاربری و رمز عبور اتوماسیون اداری وارد سامانه مذکور شده و پس از عضویت، نسبت به ثبت دانش، تجربیات و درس‌آموخته‌های ارزنده خود اقدام کنند. همکاران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۹۶۰۱۶۹۶۶ تماس حاصل کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15492

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.