رئیسی از اردوگاه اسکان اضطراری زلزله‌زدگان بازدید کرد

رئیسی از اردوگاه اسکان اضطراری زلزله‌زدگان بازدید کرد
رییس جمهور در بدو ورود به شهرستان خوی در اولین بازدید به اردوگاه اسکان اضطراری ولیعصر این شهر رفت و ضمن بازدید با ساکنان این اردوگاه‌ گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی قرار گرفت و مسایل و مشکلات مردم را شنید.

به گزارش نجواخبر، سیدابراهیم رئیسی صبح یکشنبه برای بازدید از مناطق زلزله زده و دیدار با زلزله زدگان و همچنین شنیدن مشکلات آنان وارد خوی شد.

رئیس‌جمهور در بدو ورود به شهرستان خوی در اولین بازدید به اردوگاه اسکان اضطراری ولیعصر این شهر رفت و ضمن بازدید با ساکنان این اردوگاه‌ گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی قرار گرفت و مسائل و مشکلات مردم را شنید.

دیدار چهره به چهره با مردم و بازدید از اقدامات انجام شده برای زلزله زدگان و همچنین حضور در اردوگاه های زلزله زدگان از جمله برنامه های رئیس‌جمهور در این سفر است.

وی با اشاره به اینکه گزارش‌های مستمر در خصوص وضعیت زلزله زدگان از سوی معاون اول رئیس‌جمهور، وزرای حاضر در منطقه و مسئولان استانی را دریافت کرده‌ام، گفت: احساسم این بود که خودم بیایم و از نزدیک وضعیت و شرایط را ببینم.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: مشکلات منطقه حتما باید سریع مرتفع شود و باید با همه توان این مشکلات را برطرف کنیم تا مردم اینجا بیشتر از این دچار مشکل نشوند.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: آنچه که از من بر بیاید، پیگیری می‌کنیم البته مردم منطقه هم با صبوری شایعات را پشت سر بگذارند و به این شایعات که می‌خواهد دل مردم را خالی کند، توجه نکنند.

وی اظهار کرد: مردم این منطقه همواره همراه با انقلاب و نظام بوده‌اند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌اند، مردمان با صفا و صمیمیی هستند و دولت و مسئولان نیز وظیفه خود می‌دانند که به این مردم کمک و یاری کنند.

رئیس‌جمهور از خدمات ارائه شده توسط نهادهای اجرایی، هلال احمر و همه بخش‌ها قدردانی کرد و گفت: امیدواریم آرامش به منطقه برگردد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15679

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.