اجرایی شدن مجموعه مدرن آب درمانی «نور سبلان»

اجرایی شدن مجموعه مدرن آب درمانی «نور سبلان»
مالک و سرمایه‌گذار پل معلق مشکین شهر تاکید کرد: سال ۹۴ این پل به بهره‌برداری رسید که شامل مجموعه‌ای از پل معلق، زیپ لاین، هتل، تالار، سینما، مجموعه گردشگری و بازی‌های هیجانی است.

به گزارش نجوا خبر، زهرا الهیاری با بیان اینکه سایت a و b پل معلق بهره‌برداری شده است، گفت: در فاز بعدی که در سایت b قرار دارد، انتقال خط a از چشمه ایلاندو به سایت b پل معلق جهت اجرای آب درمانی مدرن صورت خواهد گرفت که درحال حاضر به تازگی مطالعات این طرح به اتمام رسیده و نقشه‌برداری‌های آن در حال انجام است که بعد از نقشه‌برداری طرح، اجرا و قرارداد با پیمانکار منعقد می‌شود.

این مسئول بخش خصوصی ادامه داد: طبق مذاکرات با پیمانکاران، مدت زمان اجرای طرح a حدود ۴ ماه زمانبر است که بالغ بر ۹ یا ۱۰ میلیارد تومان بودجه خط انتقال آب برآورد شده که برای ساخت فقط در این قسمت انتقال آب داده می‌شود وقتی به سایت b انتقال آب صورت گیرد، برای مجموعه آب درمانی طبق مطالعات انجام شده هزینه احداث مجتمع آب درمانی دویست میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه احداث مجتمع آب درمانی فاز دو طرح است، اظهار داشت: نام این مجموعه آبدرمانی را نور سبلان خواهیم گذاشت و انشاءالله در این بخش هم خودمان سرمایه‌گذاری میکنیم.

پل معلق مشکین شهر توسعه در امر گردشگری منطقه

علی فدا، مدیرعامل شرکت مکان شهر ابرار (پل معلق مشکین شهر) گفت: زمینه ساخت پل معلق مشکین به طول ۳۶۵ متر و به ارتفاع ۸۰ متر که بزرگترین و زیباترین پل معلق در خاورمیانه می‌باشد از سال ۱۳۸۴ شروع و در سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسیده است. در این مجموعه پل معلق و پل چوبی به طول ۳۰۰ متر و به ارتفاع ۱۰۰متر، یک باب متل، یک باب تالار و رستوران گردون، فوت کورت، بازارچه مورد نیاز گردشگران، پارکینگ - نمازخانه، سرویس بهداشتی مجهز، میدان اسب و شترسواری، مجموعه تیراندازی و سایر مراکز سرگرمی موجود بوده، که برای گردشگران ارائه خدمات می‌نماید.

وی افزود: تمام پیش بینی‌های مطرح در (ماکت پیش‌رو) اقدامات مورد نیاز براساس اولویت اجرایی می‌گردد. از جمله برنامه های مهم طرح اجرای آب درمانی ترکیبی از چشمه های مختلف در محل سایت B است که طرح مطالعات فاز یک و دو آن به طول ۱۲ کیلومتر با یک شرکت معتبر کشوری با هزینه بالغ بر دویست میلیارد در حال اجرا است که امید می‌رود با حمایت مسئولین امر و رفع موانع مشکلات اجرایی سایر فازهای طرح به مرور زمان لازم اجرا و به بهره‌برداری برسد و به توسعه هرچه بهتر خدمات رسانی به گردشگران و همه حتی به توسعه گردشگری منطقه کمک نماید.

b2403323-a6f1-45e5-af6a-3ad2213872e9

93351481-c745-49e2-881d-6eb74373f0f3

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16316

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب