اختصاصی؛

تابستان بزرگ در لیورپول در راه است!

تابستان بزرگ در لیورپول در راه است!
یورگن کلوپ انتظار دارد کار نقل و انتقالات لیورپول به زودی آغاز شود زیرا قرمزها آماده واکنش به هزینه‌های رقبا در لیگ برتر هستند.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، یورگن کلوپ انتظار تابستان بزرگی را در آنفیلد دارد، زیرا او اعتراف کرد که لیورپول برای عقب ماندن از رقبای خود در لیگ برتر باید هزینه‌های کلانی را بپردازد.

انتظار می‌‌رود که قرمزها پس از افت شدید نتایج و عملکرد در فصل 2022-23، حرکت‌های بزرگی در بازار نقل و انتقالات انجام دهند.

کلوپ در یک کنفرانس مطبوعاتی به این موضوع پرداخت و آشکارا در مورد نیاز به تقویت با وجود عدم اطمینان در مورد توانایی تیمش برای صعود به لیگ قهرمانان فصل آینده صحبت کرد.

او به خبرنگاران گفت: "این تابستانی است که ما باید در بازار آن باشیم، قطعا. متأسفم که در حال حاضر نمی‌توانم سهمیه لیگ قهرمانان را تضمین کنم، اما برای آن می‌جنگیم. فکر می‌کنم مشکل خواهد بود و دیر تصمیم‌گیری می‌شود، اما ما باید کار را زودتر شروع کنیم، قبل از اینکه بدانیم از نظر موقعیت و رقابت اروپایی به کجا می‌رسیم. این چیزها روشن است.»

پیش از این، کلوپ پیشنهاد کرده بود که لیورپول ممکن است نیاز به "تطبیق" استراتژی نقل و انتقالات خود پس از یک فصل ضعیف داشته باشد و این با توجه به هزینه‌هایی که در باشگاه‌هایی مانند چلسی و منچسترسیتی دیده می‌شود، خواهد بود.

قرمزها مشتاق جذب تعدادی از بازیکنان هستند، از جمله جود بلینگهام از بوروسیا دورتموند، میسون مانت از چلسی و ماتئوس نونس وولوز. وقتی جان خوشبین است، خوشبین هستم، زیرا این کار اوست! کلوپ روز جمعه اینچنین گفت: "من در جست‌وجوی سرمایه‌گذاران نیستم. هنوز نه! وظیفه من این است که مطمئن شوم صد در صد آنچه را که از نقطه نظر ورزشی نیاز داریم روشن می‌کنیم و سپس افراد دیگر مسئول هستند که منابع یا هر چیز دیگری را به ما بدهند.

ما پنج سال متوالی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردیم و سه بار به فینال رفتیم که از نظر درآمدی بسیار بزرگ است. ما یک جایگاه و یک زمین تمرین ساختیم، باشگاه واقعاً جای خوبی دارد، اما در اطراف ما چند نفر سرعت می‌گیرند و ما نمی‌توانیم از این چیزها غافل شویم. هنوز در مورد یافتن نوع بازیکنان باید بهتر باشیم. این در مورد «تعداد زیادی» [خرید] نیست، بلکه مربوط به موارد درست است. خدا را شکر در دنیای فوتبال بازیکنان «درست» زیادی وجود دارند. همه آن‌ها مقرون به صرفه نیستند یا می‌خواهند بیایند، اما بازیکنان واقعاً خوبی در آنجا وجود دارند و همین موضوع اصلی است."

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16323

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب