پلمپ ۲۶ واحد صنفی در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب در کیش

پلمپ ۲۶ واحد صنفی در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب در کیش
جانشین فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به اینکه رعایت عفاف و حجاب از جمله مطالبات آحاد مردم بوده و پلیس برابر وظیفه قانونی خود با جدیت در این راستا ورود کرده است، از پلمپ ۲۶واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب خبرداد.

به گزارش نجواخبر، سرهنگ"فرج نظری" بیان داشت: پلیس به استناد قانون، به عنوان مجری و ضابط قضائی و در تعاقب ابلاغیه های قوه قضائیه و وزارت کشور و حکم شرعی و اجتماعی در جامعه که آحادمردم دیندار و مقید به رعایت حدود الهی هستند، ملزم به پیگیری مفاد قانون است و در این راستا برابر قانون طرح عفاف و حجاب را در راستای مطالبات اکثریت آحاد جامعه و مسئولان به اجرا گذاشته است.
وی با اشاره به هجمه و فضاسازی رسانه های معاند در موضوعات اخیر، گفت: رعایت عفاف و حجاب از جمله مطالبات آحاد مردم بوده و پلیس برابر وظیفه قانونی خود با جدیت در این راستا ورود کرده است.
جانشین فرمانده انتظامی ویژه کیش با تأکید بر اینکه طرح عفاف و حجاب با مشارکت تمامی نهادها و دستگاه‌های مسئول بویژه حمایت سازمان منطقه آزاد، نهادامامت جمعه، قوه قضائیه،صداو سیما و جوامع صنفی و... از تاریخ ۲۶فروردین ماه آغاز گردیده، اذعان داشت: این طرح به صورت هوشمند و برای تقویت و توسعه‌ حقوق شهروندی است و پلیس از مشارکت و همراهی آحاد مردم در ارتقاء امنیت عمومی قدردانی می‌کند و همچنین از اصحاب رسانه، نخبگان و عموم کیشوندان انتظار می‌رود طی روزهای آتی نیز همچنان به همکاری همدلانه خود با پلیس ادامه دهند.
سرهنگ "فرج نظری" با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه فضای مجازی، اظهار داشت: با اشراف سایبری پلیس و اجرای طرح های عملیاتی مختلف هر گونه فعالیت مجرمانه پیرامون اشاعه و ترویج فحشا و موارد سوء اخلاقی رصد می‌شود و با مرتکبان و مجرمان برخورد می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه این طرح در تعاقب ابلاغیه وزارت کشور و قوه قضائیه به پلیس در دستورکار قرار گرفته است و پلیس نیز به عنوان ضابط قضائی موظف به اجرای قانون می‌باشد، گفت: مقابله مؤثر با زمینه های نقض ارزش‌ها و هنجار های اسلامی و اختلال در نظم و امنیت جامعه و ممانعت از ترویج و اشاعه بی عفتی، کشف حجاب و بد پوششی در جامعه از اهداف اصلی و کلی اجرای این طرح می‌باشد.
سرهنگ نظری با تأکید بر آثار سوء ناهنجاری های اجتماعی و رفتارهای های هنجارشکن به بنیان خانواده و توصیه به خانواده‌ها جهت نظارت بر رفتارهای جوانان و نوجوانان برای جلوگیری از آثار سوء آن، افزود: برابر قانون و تدابیر ابلاغی آن دسته از خودروهایی که سرنشینان آن اقدام به کشف حجاب کنند، در ابتدا تذکر و در صورت تکرار خودرو توقیف و واحدهای صنفی متخلف نیز به همین شیوه پلمپ خواهند گردید.
جانشین انتظامی ویژه کیش با اشاره به اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی استان در حین اجرای مأموریت های محوله خود، ۲۶ واحد صنفی متخلف را که موضوع عفاف و حجاب را رعایت نمی‌کردند شناسایی و با حمایت دستگاه قضائی پلمپ شدند، تصریح کرد: مردم طی چند روز گذشته استقبال گسترده‌ای از طرح های پلیس داشته‌اند که از همکاری خوب شهروندان و اقشار مختلف قدردانی می‌کنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/67263

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب