انتصابات جدید در سازمان مالیاتی

انتصابات جدید در سازمان مالیاتی
طی احکام جداگانه پنج تغییر مدیریتی در سطح معاونت و مدیران کل در سازمان مالیاتی اعمال شد.

به گزارش نجواخبر، مهدی رعنایی طی حکمی به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد. وی پیش از این مدیر کل دفتر مطالعات بخش عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی بوده و نقش موثری در تدوین طرح‌ها و لوایح جدید مالیاتی داشته است.

همچنین علی رستم پور طی حکمی به عنوان سرپرست اداره کل حسابرسی مالیاتی ویژه سازمان امور مالیاتی منصوب شد. وی از مدیران موفق و با تجربه این سازمان است که دارای سوابقی همچون ریاست مرکز دادرسی مالیاتی، مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی و مدیر کل دفتر اطلاعات مالیاتی است.

همچنین احمد غفارزاده طی حکمی به عنوان مشاور امور حقوقی و فنی مالیاتی رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد. وی از اساتید با سابقه حوزه مالیات در کشور است که تألیفات متعددی در حوزه مالیات دارد. از سوابق کاری او می‌توان به عضویت در شورای عالی مالیاتی کشور اشاره کرد.

محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، در آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت حقوقی و فنی مالیاتی، مدیرکل دفتر حوزه ریاست و امور بین‌الملل، سرپرست اداره کل حسابرسی مالیاتی ویژه، مشاور رئیس کل و رابط پارلمانی سازمان امور مالیاتی کشور، کیفیت نیروی انسانی را متغیری مهم در تحول نظام مالیاتی و موفقیت های نظام مالیاتی در حوزه های مختلف دانست و تصریح کرد:


باید همه همکاران در تمامی سطوح، امید به ارتقاء و پیشرفت داشته باشند تا با ایجاد انگیزه و نوآوری، بتوانیم افزایش اثربخشی و کارایی را در نظام مالیاتی انتظار داشته باشیم.

استفاده از ظرفیت نیروی انسانی با انگیزه، خلاق و متخصص در دوره تحولی، افق‌گشایی در نظام مالیاتی با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد را یکی از راهبردهای دوره تحولی سازمان امور مالیاتی دانست.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه برای تحول نظام مالیاتی، ارزش افزوده ذهن‌ها با ارزش تر از ارزش افزوده تکنولوژی و هوشمندسازی است، گفت: بهترین راه تحول و تعالی سازمان امور مالیاتی افزایش رضایت و تاب آوری نیروی انسانی با ایجاد امید در نیروی انسانی است.

وی سازمان امور مالیاتی را سازمانی متکی بر نیروی انسانی دانست و بیان داشت: اگر نظام مالیاتی بهترین فناوری، ابزار، ساختار های سازمانی و خط‌مشی‌ها را داشته باشد ولی از نیروی انسانی متخصص و کارآمد برخوردار نباشد، قادر نخواهد بود در رسیدن به اهداف سازمانی، موفق عمل کند.

گفتنی است در این آئین، آقایان مهدی رعنایی، علی حسن زاد علی رستم‌پور، احمد غفارزاده و حسین باقرلو به ترتیب به سمت سرپرست معاونت حقوقی و فنی مالیاتی، مدیرکل دفتر حوزه ریاست و امور بین‌الملل، سرپرست اداره کل حسابرسی مالیاتی ویژه، مشاور رئیس کل و رابط پارلمانی سازمان معرفی و از خدمات آقایان سعید توتونچی، مسعود میرزایی و داریوش درویشی تقدیر به عمل آمد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87530

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.