پیدا شدن دست بریده خون‌آلود کنار بزرگراه + عکس

پیدا شدن دست بریده خون‌آلود کنار بزرگراه + عکس
نیروی نظافت بزرگراهی در میشیگان، دستی بریده خون‌آلود و ترسناک کنار بزرگراه دیدند که پس از بررسی بیشتر، متوجه تقلبی بودن آن شدند.

به گزارش نجوا خبر، مسلما موقع تمیز کردن بزرگراه یا هر خیابان دیگر دوست ندارید با اندام بریده انسان روبه‌رو شوید. اما این اتفاقی است که نیروی نظافت آمریکا با آن مواجه شدند. آنها هنگام تمیز کردن کناره‌های بزرگراه ۱۳۱ میشیگان، دست بریده انسانی که خون‌آلود بود را در میان زباله‌ها دیدند.

مسئولان پاکسازی بزرگراه میشیگان، نیروی خود را برای پاکسازی بزرگراه ۱۳۱ میشیگان فرستادند. البته آنها پیش از فرستادن این نیرو به بزرگراه، کمپین پاکسازی بزرگراه راه انداخته بوده و با استخدام نیروهای داوطلب، آنها را برای این کار به محل اعزام کرده بودند. این افراد موقع تمیز کردن بزرگراه با دست بریده خون‌آلودی مواجه شدند که در نگاه اول بسیار طبیعی به نظر می‌رسید. در واقع این دست، دست مانکنی از جنس پلاستیک بود و وقتی دست برای بررسی خون روی آن به آزمایشگاه فرستاده شد، معلوم شد خون روی آن هم مصنوعی است.

ماجرای پیدا شدن دست بریده خون‌آلود کنار بزرگراه/ عکس

این دست بریده‌شده تقلبی، خیلی بادقت در کیسه شفاف پلاستیکی، بسته‌بندی شده بود و نیروهای نظافت را درست مانند فیلم‌های ترسناک هالیوودی ترسانده بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/87552

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.