سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به شایعات پیرامون عدم حضور آیت الله جنتی در شورا:

این موضوع به زودی اعلام‌ می‌شود

این موضوع به زودی اعلام‌ می‌شود
سخنگوی شورای نگهبان امروز در نشست خبری خود در رابطه با گمانه زنی ها مبنی بر تغییر دبیر شورای نگهبان و عدم‌تمایل آیت الله جنتی گفت: انتخاب فقهای شورای نگهبان با رهبری است در این خصوص رسانه ها از گمانه زنی ها پرهیز کنند و این موضوع به زودی اعلام‌ می‌شود. از گمانه زنی ها خودداری شود‌.

به گزارش نجواخبر، سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با گمانه زنی‌ها مبنی برتغییر دبیر شورای نگهبان و عدم‌تمایل آیت‌الله جنتی گفت: انتخاب فقهای شورای نگهبان با رهبری است در این خصوص رسانه‌ها از گمانه زنی‌ها پرهیز کنند و این موضوع به زودی اعلام‌می‌شود و از گمانه زنی‌ها خودداری شود‌.

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان امروز در نشست خبری خود در رابطه با گمانه زنی‌ها مبنی برتغییر دبیر شورای نگهبان و عدم‌تمایل آیت‌الله جنتی گفت: انتخاب فقهای شورای نگهبان با رهبری است در این خصوص رسانه‌ها از گمانه زنی‌ها پرهیز کنند و این موضوع به زودی اعلام‌می‌شود. از گمانه زنی‌ها خودداری شود‌.

طحان نظیف درباره علت عدم حضور برخی فقهای شورای نگهبان در جلسات این شورا گفت: علت عدم این حضور همزمانی برگزاری جلسات مجمع با جلسات شورای نگهبان است، جلسات شورا با حضور همه‌ی اعضا برگزار می‌شود و به ندرت پیش می‌آید که حتی یک نفر از اعضا هم در جلسات غیبت داشته باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/990

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب