کد خبر : 12586 تاریخ : ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۷ شهريور - 13:40
پخش همزمان گفتگوی شبکه آمریکایی با رئیسی و بایدن رئیس‌جمهور کشورمان در بخشی از این گفتگو در پاسخ به مجری برنامه پیرامون گفتگوی مستقیم با بایدن، ملاقات و مذاکره با رئیس‌جمهور آمریکا را بی فایده خوانده است.

به گزارش نجواخبر، در آستانه برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، سید ابراهیم رئیسی با شبکه آمریکایی CBS آمریکا گفت‌وگو کرده است.

این مصاحبه تلویزیونی در ویژه برنامه «شصت دقیقه» این کانال آمریکایی پخش خواهد شد؛ رئیس‌جمهور کشورمان در بخشی از این گفت‌وگو در پاسخ به مجری برنامه پیرامون گفت‌وگوی مستقیم با بایدن گفته است که ملاقات و مذاکره با رئیس‌جمهور آمریکا بی فایده است.

نکته قابل توجه آنکه این شبکه آمریکایی همزمان گفت‌وگویی با بایدن نیز آماده کرده که در همین روز از برنامه شصت دقیقه پخش خواهد شد.

برخی مفسران سیاسی گفته‌اند که اقدام شبکه CBS برای انتشار هم‌زمان این دوگفت‌وگو در دورانی که واشنگتن برای تصمیم‌گیری سیاسی درباره برجام دچار فلج شدگی سیاسی شده دارای مفهوم خاص است.

رئیس‌جمهور کشورمان درگفت‌وگو با خبرنگار CBS از موضع بالا و مقتدرانه پاسخ آمریکایی‌ها را داده است، این مصاحبه قابل توجه در حدود ساعت ۴ صبح دوشنبه (فردا) پخش خواهد شد.