کد خبر : 13277 تاریخ : ۱۴۰۱ چهارشنبه ۴ آبان - 11:22
امدادرسانی به صدها نفر درپی سیل ۳ استان رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۸۵ نفر درپی وقوع سیل و آبگرفتگی در سه استان کشور خبر داد.

به گزارش نجواخبر،مهدی ولی‌پور، درباره جزئیات عملیات امدادگران سازمان امدادونجات در امدادرسانی به افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی در سه استان خراسان شمالی، گلستان و مازندران گفت:‌ در ٢٤ ساعت گذشته ۹ شهرستان شیروان، آزادشهر، آق قلا، بندرگز، بندرترکمن، علی آباد، گرگان، مینودشت و گلوگاه در سه استان خراسان شمالی، گلستان و مازندران متاثر از سیل و آبگرفتگی شد که در همین راستا نیز عملیات امدادرسانی در این مناطق در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۸۵ نفر از ساکنان این مناطق متاثر از سیل و آبگرفتگی شدند، گفت: ۹۳ امدادگر از ۲۶ تیم در این عملیات مشارکت داشتند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه دو بیمار از سوی امدادگران به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت:‌ همچنین از ۳۲ واحد مسکونی عملیات تخلیه آب انجام شده است.

به گفته ولیپور عملیات امدادونجات در برخی از این مناطق به پایان رسیده اما امدادگران سازمان امدادونجات از آمادگی کامل برای امدادرسانی در این حوادث برخوردارند.