کد خبر : 13327 تاریخ : ۱۴۰۱ يکشنبه ۸ آبان - 10:30
نگاهی به نشریات ورزشی جهان؛ ستاره‌ای که باز هم طلسم شکست/ یک شب شیطانی دیگر نشریه‌های ورزشی انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی امروز را مرور خواهیم کرد.

به گزارش نجواخبر، روبرت لواندوفسکی باز هم طلسم را برای بارسلونا شکست. تیزهوشی ستاره لهستانی بارسا را در مقابل والنسیا پیروز کرد و بالای سر رئال برد. نشریه مارکا با تیتر «یک پایان شیطانی دیگر» نوشت بدترین اتفاق برای اتلتیکو رخ داد. تیم سیمئونه در دقیقه ۹+۹۰ گل سوم را خورد و باخت. نشریه آ اس از تلخ‌ترین اتفاق هفته نوشت که برای اتلتیکو رخ داد. در روزی که آلوارو موراتا مصدوم شد، اتلتیکو مقابل کادیس شکست خورد.

نشریه استار نوشت، باز هم کوین دبروینه به کمک منچسترسیتی آمد. لسترسیتی را با گل تماشایی ستاره بلژیکی در حالی بردند که هالند غایب بود. نشریه اکسپرس با تیتر «هتل یونایتد» به استقبال دیدار حساس دو یونایتد رفته است. منچستریونایتد امروز در اولدترافورد میزبان وستهام‌یونایتد خواهد بود.

نشریه گاتزتا نوشت، اینتر به فرمول ۳ امتیازی رسیده است. مقابل سامپدوریا تیم اینزاگی به چهارمین برد متوالی رسید. نشریه توتو نوشت، فاجولی ۲۱ ساله مکس آلگری را نجات داد. یووه به سختی در دیدار مقابل لچه پیروز شد.