کد خبر : 13369 تاریخ : ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۰ آبان - 10:14
سرنوشت تلخ 2 جوان/ جسد بهروز و فردین در سد شیان پیدا شد رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اشاره به مفقود شدن دو مرد در دریاچه سد شیان اسلام آبادغرب از روز جمعه (ششم آبان)، گفت: پیکر 2 جوان غرق شده در سد شیان اسلام آباد غرب امروز پیدا شد.

به گزارش نجوا خبر، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اشاره به مفقود شدن دو مرد در دریاچه سد شیان اسلام آبادغرب از روز جمعه (ششم آبان)، گفت: پیکر ۲ جوان غرق شده در سد شیان اسلام آباد غرب امروز پیدا شد.

احسان سهیلی اظهار کرد: روز جمعه، ۶ آبان ماه ۲ مرد سوار بر به قایق پدالی وارد دریاچه سد شیان اسلام آبادغرب می‌شوند و به تذکرات نگهبان سایت گردشگری هم توجهی نمی‌کنند.
وی ادامه داد: این ۲ نفر بعد از مدتی به دلایل نامعلوم مفقود می‌شوند که با گزارش نگهبان سد، جست و جو برای یافتن آن‌ها آغاز می‌شود.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه که در محل مورد نظر حضور داشت، تصریح کرد: آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه از ساعت ۸ صبح روز گذشته و بنابه درخواستی که صورت گرفت برای جست‌وجو و کمک به دیگر عوامل امدادی همراه با غواص بهمن پرورش به این شهرستان اعزام شد.

سهیلی عنوان کرد: حوالی ظهر امروز ساعت ۱۲ و پس از تقریبا ۳۰ ساعت عملیات نفس گیر، جنازه یکی از مفقودین پیدا شد و جست‌وجو برای یافتن نفر بعدی که گمان می‌رود او نیز در سد غرق شده باشد، همچنان ادامه دارد.

وی در پایان با بیان اینکه هم اکنون دو تیم عملیاتی در محل حضور دارد گفت: نیروهای محلی و مردمی نیز همکاری خوبی با عوامل آتش‌نشانی داشته‌اند.

ساعت ۱۸ امروز دومین جسد مرد غرق شده در سد شیان از آب بیرون کشیده شده و در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

گفتنی است، ۲ مرد غرق شده «فردین شهربانو محمدی» ۳۷ ساله و «بهروز ابراهیمیان» ۴۵ ساله از اهالی میان دربند کرمانشاه هستند.