کد خبر : 13395 تاریخ : ۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۱ آبان - 09:47
چشمی: همین حالا حاضریم با پرسپولیس بازی کنیم روزبه چشمی یکی از نفراتی است که با حضور کی‌روش بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و حالا به گفته خودش تمام تلاشش را می‌کند تا به لیست نهایی برسد.

به گزارش نجواخبر، روزبه چشمی در جام‌جهانی گذشته یکی از مهره‌های مورد اعتماد کارلوس کی‌روش بود تا جایی که مرد پرتغالی از او به‌عنوان مدرن‌ترین مدافع ایران یاد کرد. حالا با بازگشت این مربی به فوتبال ایران، چشمی بار دیگر به اردوهای تیم ملی دعوت شده تا شاید بتواند نظر این مربی را برای حضور در قطر جلب کند. به همین بهانه با او درخصوص آخرین وضعیت خودش، تیم ملی و استقلال، گفت‌وگویی داشته‌ایم.

قبل از تعطیلات لیگ پیروزی خوبی مقابل هوادار به‌دست آوردید تا فشار روی پرسپولیس صدرنشین حس شود.

بازی پایاپایی بود اما موقعیت‌های دیگری هم برای گلزنی داشتیم.

البته رقابت‌های باشگاهی برای استقلال هنوز تمام نشده و باید در سوپرجام با نساجی بازی کنید.

سوپرجام بازی حساسی است و هر دو تیم شانس خوبی برای قهرمانی دارند. ما تلاش می‌کنیم که با جام به تهران برگردیم و قطعا این تنها کاری است که می‌توانیم برای هواداران‌مان در این مقطع انجام بدهیم.

۱۱هفته‌ای که از لیگ برتر گذشت برای استقلال چطور بود؟

ما تغییراتی را در بین بازیکنان داشتیم. یکسری تفکرات هم در تیم عوض شد ولی در کل روند خوبی را طی کردیم. البته در چند بازی امتیازات راحتی را از دست دادیم و با اینکه تیم برتر زمین بودیم، نتوانستیم ۳امتیاز بازی را بگیریم. سعی می‌کنیم همین روند را ادامه بدهیم و حتی عملکرد بهتری داشته باشیم.

در مورد عملکرد خودت بگو، همان روزبه چشمی‌ای بودی که همه انتظار داشتند؟

قبول دارم که باید بیشتر تلاش کنم. البته در طول هفته و در تمرینات همیشه با تمام وجود تلاش کرده‌ام اما باید از چیزی که هستم، بهتر شوم و همه توانایی‌هایم را برای تیم بگذارم.

دربی بعد از جام‌جهانی برگزار می‌شود. دوست داشتی قبل از جام جهانی مقابل پرسپولیس بازی کنید؟

این تصمیمی است که سازمان لیگ گرفته. اگر قبل از جام‌جهانی بازی را برگزار می‌کردند، ما مطیع بودیم و الان هم که بعد از جام‌جهانی است، باز هم ما مشکلی نداریم.

اما این روزها استقلال در شرایط خوبی است و شاید بهتر بود زودتر بازی برگزار می‌شد.

گفتم برای ما فرقی نمی‌کند. ما همین الان حاضریم بازی کنیم ولی این تصمیمی است که به‌خاطر تیم ملی گرفته شده است.

بازگشت کی‌روش برایت بد نشد. او که تو را قبلا به تیم ملی دعوت کرده بود، باز هم این فرصت را در اختیارت گذاشت که در تیم باشی.

این شانس دوباره‌ای است که به من داده شد. تلاش می‌کنم تا در جام‌جهانی باشم البته این بستگی به صلاحدید سرمربی دارد. اگر هم نبودم، برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.