کد خبر : 13437 تاریخ : ۱۴۰۱ جمعه ۱۳ آبان - 17:58
برگزاری مراسم پرچم در همایش دانش‌آموزان شهرستان دزفول توسط مؤسسه نیکوکاری صدای مهر غزل مهر‌نژاد: مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی است

مدیر مؤسسه نیکوکاری مهر غزل گفت: رمز پیروزی ملت شریف ایران، وحدت و همدلی است و امروزه شاهد هستیم مهم‌ترین هدف دشمن، نشانه گرفتن این وحدت ملی و اتحاد داخلی ملت ایران است، به همین سبب برنامه‌ روز ملی مبارزه با استکبار را باید جدی گرفت.

مدیر مؤسسه نیکوکاری صدای مهر غزل در آئین مراسم پرچم همایش دانش‌آموزان شهرستان دزفول که در سالن اجتماعات این مؤسسه برگزار شد گفت: روز یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار برای دو قشر تأثیرگذار دانش‌آموز و دانشجو که بی‌شک آینده سازان کشور مقتدر ایران هستند بسیار پر اهمیت است.

وی اظهار داشت: امسال تلاش مؤسسه نیکوکاری صدای مهر غزل این بود که مراسم ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع) با توجه به ایام باشکوه روز دانش‌آموز، رنگ و بوی دانش‌آموزی به خود بگیرد و با تقدیم هدایایی به دانش‌آموزان، توجه و محبت خود را به نونهالان و نوجوانان ارزنده شهرستان‌مان نشان دهد، همچنین با ایجاد فضایی شاد و پرنشاط چون مراسم پرچم، سرود خوانی و سایر اجراهای شاد، لبخند را میهمان چهره‌های پرمهر فرزندان آب و خاکمان نماید. فرزندانی از جنس آفتاب که هرکدامشان به نوبه خود بهترین‌ها را برای سپهر گسترده ایران قوی رقم خواهد زد.

مهرنژاد گفت:‌ ۱۳ آبان یادآور حماسه‌ها، ایثارها و فداکاری‌های دانش‌آموزان عزیزمان است و فلسفه نام‌گذاری این روز با شکوه نیز، به همین دلیل می‌باشد.

وی بیان کرد: روز دانش‌آموز، فرصتی جهت تجدید عهد با دانش و آگاهی است. دانش‌آموزی که قدر وجود پرمهم خویش را بشناسد و ارزش زندگی و زمان خود را بداند، مجاهدی است که در سنگر دانش به ستیز با کم آگاهی خواهد پرداخت.

غزل مهرنژاد تأکید کرد: از این حیث همه ما مسئولیم تا در تربیت فرزندانی با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، کاری عظیم و پرمسؤولیت و در عین حال، خدمت به جامعه و آینده‌ی میهن اسلامی مان انجام نماییم؛ لذا والدین دلسوز و مربیان فرهنگ دوست، در کنار دغدغه خاطر و حساسیتی که نسبت به فراهم آوردن وسایل، امکانات آموزشی و شرایط رفاهی دانش‌آموزان عزیزمان دارند، باید هم‌چنان به تغذیه فکری و تربیت روحی آنان نیز همت گمارند.