کد خبر : 13443 تاریخ : ۱۴۰۱ شنبه ۱۴ آبان - 09:40
جزیره نشینان قشم خشم و انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد زدند فریاد مرگ بر آمریکا در روز ملی مبارزه با استکبار و سالروز بزرگداشت حماسه تاریخی تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) با ابراز خشم و انزجار از سیاست های سلطه گرایانه و ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از سوی جزیره نشینان قشم در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس طنین انداز شد.

به گزارش نجواخبرا، مردم متدین و ولایت مدار شهرستان مرزی قشم همگام با سایر هموطنان خود با حضور گسترده و فعال در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان، نفرت و انزجار خود از آمریکا و رژیم صهیونیستی را فریاد زدند.

حضور گسترده قشرهای دانش‌آموزی و دانشجویی همگام با دیگر اقشار مردم در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان شهر قشم از نکات برجسته و قابل توجه این مراسم بود.

مردم نجیب، انقلابی و ولایت مدار جزیره قشم سرزمین آب و آفتاب بعد از برگزاری نماز جمعه با شرکت در این راهپیمایی با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی با مضامین محکومیت جنایات آمریکا و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مسیر این راهپیمایی را از مصلی امام علی (ع) به سمت امامزاده سید مظفر (ع) را طی کردند.

به همین مناسبت جمع کثیری از دانش‌آموزان قشمی نیز در قالب گروه های چند صد نفری از مدارس مختلف این شهر در این مراسم بزرگ شرکت داشتند.

مسیر راهپیمایی روز ۱۳ آبان در جزیره قشم مملو از جمعیتی بود که برای اعلام انزجار از سیاست های فتنه گرایانه استکبار جهانی در روز ملی مبارزه با استکبار به حرکت درآمده بودند تا بار دیگر پیروی و اطاعت خویش از مقام عظمای ولایت را با سردادن شعار ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای نشان دهند.

این راهپیمایی در آستانه ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مسئولان و اقشار مختلف سرزمین آب و آفتاب در کنار خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در شهرستان مرزی قشم همراه بود.