کد خبر : 13886 تاریخ : ۱۴۰۱ چهارشنبه ۲ آذر - 11:49
تحلیل زرینچه از باخت سنگین ایران: بازیکنان فعل باختن را خوب صرف کردند! مدافع اسبق تیم ملی ایران از ترکیب نفرات کی‌روش در بازی با انگلیس انتقاد کرد.

جواد زرینچه پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با نجوا خبر در خصوص شکست سنگین تیم ملی مقابل انگلیس در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: نیمه اول به قدری بد بازی کردیم که شانس آوردیم بیشتر گل نخوردیم.

وی ادامه داد: با نظرم بازیکنان فعل باختن را صرف کردند! اگر از ابتدا مثل نیمه دوم بازی می‌کردیم شاید نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.

پیشکسوت فوتبال افزود: به قدری تیم بد ارنج شده بود که در نیمه اول شوکه شده بودیم. فقط آمده بودیم که ببازیم، در مورد گل‌ها باید بگویم حسینی روی گل‌ها مقصر نبود. آن گل‌ها را هر دروازه‌بانی می‌خورد. در مورد تأثیر مصدومیت بیرانوند و آمدن حسینی باید بگویم این شرایط غیرمنتظره در فوتبال است و نمی‌توانیم به حسینی خیلی ایراد بگیریم. او از لحاظ ذهنی آماده حضور در بازی به این سنگینی نبود و روی گل‌ها هم چندان مقصر نبود

زرینچه در خصوص دیدار بعدی مقابل ولز افزود: امیدوارم از خواب بیدار شویم و در بازی بعدی با تمرکز در زمین ظاهر شویم و هر چیزی که بود را باید فراموش کنیم. اشتباهات را باید کنار بگذاریم و برای کسب نتیجه خوب به میدان برویم.

وی درخصوص اینکه آیا تیم ملی شانسی برای صعود دارد یا خیر گفت: نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم.به نظرم با سه باخت و بدون امتیاز به ایران بر می‌گردیم. فقط امیدوارم در دو بازی آتی آبروداری کنیم.