کد خبر : 14610 تاریخ : ۱۴۰۱ دوشنبه ۵ دي - 11:06
هافبک پرسپولیس در گفتگو با نجواخبر: چرا تساوی با پیکان؟ هافبک پرسپولیس به تساوی مقابل پیکان واکنش نشان داد.

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس در گفت‌وگو با نجوا خبر درمورد تساوی مقابل پیکان، اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم اما نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. بازی کردن مقابل پیکان هم سخت بود. به این تیم بابت کسب یک امتیاز تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: در چنین مسابقاتی شما باید از فرصت‌ها استفاده کنید و متأسفانه ما نتوانستیم گل بزنیم و برای همین 2 امتیاز از دست دادیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه پیکان در ضد حمله‌ها خطرناک بود گفت: ما نیاز به برد داشتیم، اما خوشحالیم که بازی را هم نباختیم چرا که در ضد حمله‌ها بسیار خوب بودند و می‌توانستند به گل برسند.

نعمتی درمورد بازی کردن خود در پست مهاجم مقابل پیکان، اظهار داشت: این موضوع یک تصمیم فنی است و هر جا سرمربی صلاح بداند، بازی می‌کنم. سه امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

هافبک پرسپولیس درخصوص تأثیر جدایی لوکادیا از این تیم خاطرنشان کرد: یک تا دو بازی است که لوکادیا رفته و بعد از یک تا دو هفته شرایط با بازگشت شیخ بهتر می‌شود.

وی در خصوص دیدار مقابل گل گهر در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: مقابل یکی از بهترین تیمهای لیگ بازی داریم و باید با تمرکز کافی در زمین ظاهر شویم تا به موفقیت برسیم. امیدوارم در آن بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.