کد خبر : 14622 تاریخ : ۱۴۰۱ چهارشنبه ۷ دي - 09:20
نماینده زابل در گفتگو با نجواخبر: «تیم اقتصادی دولت» تغییر کند/ دلار ۴۰ هزار تومانی و سکه ۲۱ میلیون تومانی یعنی ناکارآمدی نماینده زابل با اشاره به دلار 40 هزار تومانی و سکه 21 میلیون تومانی گفت: چقدر باید گرانی وتورم اتفاق بیفتد تا به حقیقت ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت سیزدهم پی ببریم؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت سیزدهم، به خبرنگار نجواخبر گفت: تیم اقتصادی دولت بسیار ضعیف است و اوضاع نامناسب نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور باید هرچه سریعتر در این زمینه تجدید نظر کند.

حبیب الله دهمرده با تاکید بر اینکه تعدادی از وزرای دولت سیزدهم در قد و اندازه یک وزیر نیستند گفت: وقتی مشکلات حوزه وزارتی و چالشهای زیر مجموعه وزرا را مشاهده می‌کنیم و می‌بینیم که بسیاری از مشکلات و اعتراض‌های مردم ناشی از ضعف عملکرد دولت است، باید بپذیریم که دولت سیزدهم از وزرای ناکارآمد و ناتوان رنج می‌برد.

وی با تاکید بر اینکه حق نداریم در مورد منافع مردم کوتاه بیاییم گفت: وقتی دولت مشکل مدیریتی دارد و مشکلات مدیریتی به زیان مردم تمام می‌شود، باید هرچه سریعتر برای اصلاح امور مردم، اصلاح کابینه سیزدهم اتفاق بیفتد.

نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که آیا وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در حد و اندازه یک وزیر آموزش و پرورش است گفت: یوسف نوری هرگز توان و جایگاه اداره وزارت اموزش و پرورش را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اعتبار و بودجه قابل توجهی برای آموزش و پرورش اختصاص داده می‌شود گفت: متأسفانه به درستی این بودجه هزینه نمی‌شود و در نتیجه شاهد هستیم که آموزش و پرورش به اهداف تعیین شده نمی‌رسد.

دهمرده در ادامه گفت: متأسفانه از اعتبارات اختصاص داده شده و ظرفیت‌های موجود به درستی استفاده نمی‌شود و حتی در بسیاری از موارد به انحراف می‌رود. از آنجا که بسیاری از وزرا توانمندی و تخصص لازم را ندارند، نه تنها باعث بهبود امور نمی‌شود، بلکه آقایان وزرا کارنامه بدی از خود برجای می‌گذارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحققات مجلس در پاسخ به اینکه کدام یک از وزرا را ناکارآمدتر از بقیه می‌بینید گفت: تیم اقتصادی دولت ضعیف‌ترین و ناکارآمدترین است. این اظهارات من بدون دلیل نیست و مصادیق بسیاری دارم که می‌توانم با ارائه آن‌ها، مصداق ناکارآمدی و سوءمدیریت آقایان را اثبات کنم.

وی با تاکید بر اینکه سوءمدیریت دولت سیزدهم صدای مردم را درآورده است گفت: رئیس‌جمهور باید هرچه سریعتر نسبت به اصلاح کابینه اقدام کند و تعلل بیش از این باعث مشکلات بیشتر برای مردم و کشور می‌شود.

نماینده زابل با اشاره به دلار ۴۰ هزار تومانی و سکه ۲۱ میلیون تومانی گفت: چقدر باید گرانی وتورم اتفاق بیفتد تا به حقیقت ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت سیزدهم پی ببریم؟