کد خبر : 14624 تاریخ : ۱۴۰۱ سه شنبه ۶ دي - 09:44
نتایج یک نظرسنجی: برانکو محبوب است اما زورش به کی‌روش و تاج نمی‌رسد! کارلوس کی‌روش، همچنان به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا است.

به گزارش نجواخبر، با وجود حرف و حدیث‌های فراوان در خصوص سرنوشت نیمکت تیم ملی ایران و آغاز برنامه‌ ریزی برای جام ملت‌های آسیا تا کنون هیچ اقدام اثربخشی از سوی فدراسیون در این خصوص صورت نگرفته است.

مهدی تاج در یکی از مصاحبه‌های اخیرش نام‌هایی را به عنوان گزینه‌های اصلی فدراسیون فوتبال برای جانشینی کارلوس کی‌روش اعلام کرد که چند چهره نام آشنای داخلی و خارجی از جمله خود کارلوس کی‌روش جزو آنها بود.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس در این نظر سنجی محبوب‌ترین گزینه بود.

اما سوژه جدیدترین نظرسنجی خبرورزشی در خصوص احتمال رفتن کارلوس کی‌روش بود. طبق نتیجه به دست آمده بیش از ۶۷ درصد از مخاطبان خبرورزشی معتقدند کار CQ در تیم ملی ایران تمام شده است و فدراسیون قطعا او را برکنار خواهد کرد. اما حدود ۳۲ درصد از آرا نظر دیگری را بیان می‌کند، که طبق آن فدراسیون فوتبال با سرمربی فعلی تیم ملی حداقل تا جام ملت‌های آسیا همکاری‌اش را ادامه می‌دهد.

مقایسه نتایج به دست آماده از ۲ نظرسنجی این نکته را یادآوری می‌کند که با وجود ناراضی بودن اهالی فوتبال از نتایج تیم ملی و کادر فنی، بخش قابل توجهی از آن‌ها از هرگونه اقدامی از طرف فدراسیون فوتبال برای برکناری کی‌روش تا حدودی نامطمئن هستند.