کد خبر : 14733 تاریخ : ۱۴۰۱ يکشنبه ۱۱ دي - 11:08
هافبک استقلال در گفتگو با نجوا خبر: روز بد استقلال!/ در بازی مقابل مس رفسنجان «خوب» نبودیم هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: بازی خوبی را مقابل مس رفسنجان انجام ندادیم.

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، مهدی مهدی‌پور هافبک استقلال پس از تساوی این تیم مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: هیچ‌ یک از بچه‌ها عملکرد خوبی نداشتند و به نظرم می‌توانستیم خیلی بهتر از این باشیم

وی ادامه داد: داور یک پنالتی صددرصد در نیمه اول برای استقلال نگرفت. بازیکن حریف در یک متری داور مچ پای مرا زده و مچ پایم اندازه سرم شده است اما داور خطا نگرفت.

مهدی پور در مورد اینکه شاهین توکلی مدافع مس رفسنجان اعلام کرده توپ به دستش برخورد کرده است، افزود: به خود شاهین هم گفتم فکر می‌کنم پیش از این دروازه‌بان بودید زیرا مانند یک گلر توپ را گرفت.

هافبک استقلال در مورد انتقاد ساپینتو از عملکرد بازیکنان تصریح کرد: خودم من می‌گویم شرایط تیمی ما خوب نبود و آن چیزی که باید نبودیم. به هر حال روز بد استقلال بود. باید خودمان را برای ادامه فصل جمع و جور کنیم. با اینگونه بازی کردن به چیزی که می‌خواهیم نمی‌رسیم.

وی افزود: معمولاً تیم‌هایی که در تعطیلات فشار سنگین بدنی به خودشان می‌آورند این تعطیلات بین فصل برای آنها زیان آور است. اکنون هم این اتفاق برای استقلال افتاده زیرا با وجود شرایط ایده‌آل و فوق‌العاده‌ای که قبل از تعطیلات داشتیم این موضوع اذیت‌مان کرده و باید خیلی زود خود را جمع و جور کنیم تا به شرایط خوب بازگردیم.