کد خبر : 14832 تاریخ : ۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۴ دي - 10:49
سپاه، بسیج و قوه قضائیه پرونده ترور حاج قاسم را دنبال می‌کنند/ حضور 200 هزار نفر درسومین سالگرد معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما در سپاه، بسیج و قوه قضائیه در اجرای ماموریت نظام فاصله ای نمی بینیم و در پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی ۱۰۰ درصد کنار هم هستیم.

به گزارش نجواخبر، سردارحسین معروفی صبح امروز ۱۴ دی ماه در همایش بررسی ابعاد حقوقی ترور سردارشهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ضرورت این کار بر کسی پوشیده نیست اما مسئله این است ایا ما پیگیر پرونده شهید سلیمانی هستیم یا قلب ملت ایران؟

وی ادامه داد: در سالگرد سوم شهید می‌بینیم در کشور چه خبر است و این حقیقت انقلاب اسلامی است و شهید سلیمانی معجزه ولایت و انقلاب اسلامی است.

معروفی بیان کرد: خداوند با شهید سلیمانی هنر ولایت و انقلاب را به رخ عالمیان کشید و این هنر ولایت بود و حاج قاسم شخصیت تراز اهل بیت و انقلاب بود.

معاون سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان قلب ایران و جهان اسلام را هدف قرار دادند که قلب جهان اسلام از کار بیفتد اما با حماقتشان باور نمی‌کردند ک قلب جهان اسلام با شهادت حاج قاسم سلیمانی، به حرکت جدی درمی آید.

وی با بیان اینکه امروز آنچه که شهید سلیمانی برای جبهه مقاومت ترسیم کرده بود، مو به مو اجرا می‌شود و ذره‌ای کوتاهی و سستی نیست، افزود: منظور از پرونده ترور شهید سلیمانی، یعنی ابومهدی، پورجعفری و ...؛ حاج قاسم نماد است زیرا او جهاد و مقاومت را زنده کرد و آن بازدارندگی حقیقی و عزت و شرف ملت ایران است و مطالبه جدی ملت است که با این نگاه پرونده ترور دنبال شود.

معروفی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار نفر مردم کرمان روز گذشته بر سر مزار سردار این مطالبه را داشتند و رفراندوم این است، گفت: جای جای ایران و در کوچک ترین روستاها، مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم برگزار می‌شود و اینکه امام خامنه‌ای سه سال خانواده شهید سلیمانی را ملاقات کرده و مطلب جدید می‌گویند، تکلیف ما را سنگین می‌کند هم نسبت به ترویج مکتب حاج قاسم و هم در خباثت دشمن نسبت به این شخصیت کم نظیر و حتی بی نظیر(شهید سلیمانی).

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در ادامه اظهار کرد: بزرگ ترین شخصیت تقریبی جهان اسلام شهید سلیمانی است و ایشان نگاه جهان اسلام و اهل سنت را نسبت به شیعه و انقلاب تغییر داد و اسلام ناب محمدی را اجرا کرد؛ کمک به غزه‌ی اهل سنت همان نگاه پیامبر و علی علی السلام است و کار کوچکی نیست.

وی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی شهید بسترسازی تمدن اسلامی است و بستر ظهور را مهیا کرد؛ شبکه‌ای برای همراهی آحاد برای ظهور ایجاد نمود که در بیانیه گام دوم نیز این مسئله آمده است.

معروفی با بیان اینکه حاج قاسم عصاره انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در هفته بسیج با مشارکت قوه قضائیه و مجموعه حقوقدانان کشور پرونده ترور شهید سیلمانی را پیگیری کردیم و نتیجه این شد پیگیری اصلی کار باید در کرمان باشد اما همه باید کمک کرده و توجه مجامع بین‌المللی جلب شود و همه باید بیایند.

وی در ادامه با بیان اینکه خدمات شهید سلیمانی در حوزه ملی فراگیر است، گفت: حاج قاسم بزرگ ترین شخصیت ناموس پرست است و در عراق و قضیه ایزدی‌ها دیدم چه کرد و در ایران اجازه نداد دست داعشیان به ناموس ما برسد.

معروفی در پایان خاطرنشان کرد: ما در سپاه، بسیج و قوه قضائیه در اجرای مأموریت نظام فاصله‌ای نمی‌بینیم و در پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی ۱۰۰ درصد کنار هم هستیم.