کد خبر : 14943 تاریخ : ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۹ دي - 09:19
تصمیم حیاتی ساپینتو برای تغییر استقلال با نظر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال ریکاردو ساپینتو در سمت خود ماندنی است و در دور برگشت لیگ برتر هم آبی پوشان را هدایت خواهد کرد.

به گزارش نجواخبر، البته اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال خود را برای استعفای این مربی هم آماده کرده بودند و قرار بود در صورت این اتفاق با مذاکرات باشگاه استقلال با باشگاه گل گهر امیر قلعه نویی هدایت تیم استقلال را برعهده بگیرد.

یک روز پیش از نشست هیئت مدیره باشگاه استقلال یکی از خبرگزاری‌ها بحث کناره گیری مربی پرتغالی را مطرح کرد که اشتباه از آب در آمد و آنطور که از شواهد امر پیداست ریکاردو ساپینتو به طور جدی در حال تغییر استقلال است و می‌کوشد تیمش را تا پیش از بازی با تراکتور به شرایط روحی و روانی ایده آل برساند.

اما ریکاردو ساپینتو یک تصمیم مهم و حیاتی برای بازی‌های آتی استقلال گرفته است. اضافه کردن یک پلی میکر به ترکیب تیم که به نظر می‌رسد این بازیکن خارجی باشد. به این خاطر که تیم‌های داخلی در این موضعیت حاضر نمی‌شوند، بازیکن خوب خود در این پست را به استقلال بدهند. استقلال می‌تواند یک بازیکن خارجی دیگر بخدمت بگیرد و همان طور که اشاره شده گزینه ریکاردو ساپینتو یک پلی میکر خارجی است. البته جذب این بازیکن منوط به باز شدن پنجره زمستانی است.

ریکاردو ساپینتو در نشست امروز خود با علی فتح الله زاده در این خصوص صحبت کرد و مقرر شد سرمربی تیم استقلال لیست ورودی و خروجی تیم را بعد از بازی با تراکتور در جام حذفی به وی ارائه دهد.