کد خبر : 14985 تاریخ : ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۰ دي - 09:45
تکذیب عزل یک مدیر شهرداری منطقه ٤ تهران روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه‌ای، خبر عزل مدیرکل خدمات شهری منطقه ٤ تهران را تکذیب کرد.

به گزارش نجوا خبر به نقل از سایت شهر، در پی انتشار خبری مبنی بر «عزل مدیرکل خدمات شهری منطقه ٤ تهران» و نقل این خبر از سوی داوود گودرزی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در برخی جراید و خبرگزاری‌ها، روابط عمومی این سازمان در اطلاعیه‌ای انتشار خبر مذکور با عنوان فوق را تکذیب کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است: پس از بارش‌های روز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه و نظارت‌های شبانه معاون هماهنگی و امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران بر عملکرد مناطق در انجام عملیات برف‌روبی، قصور و سهل انگاری برخی شهرداران و مدیران در امر آمادگی و رفع به‌موقع انسداد معابر مشاهده و منجر به عزل و توبیخ تعدادی از مدیران شهری در مناطق شمالی شد.

روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران به عنوان منبع رسمی انتشار اخبار سازمان، همان شب و پس از اطلاع دقیق از موضوع، خبر فوق را بدون ذکر نام شخص یا عنوان منطقه و ناحیه و به نقل از معاون امور مناطق سازمان بازرسی بازرسی پوشش خبری داده و هرگونه نقل قول یا مصاحبه از سوی ریاست سازمان بازرسی شهرداری تهران در رابطه با این موضوع تکذیب می‌شود.