کد خبر : 15008 تاریخ : ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۰ دي - 14:59
همه چیز به تعویق افتاد: چرا «فتح‌الله زاده» در تهران ماند؟ در شرایطی که قرار بود مدیرعامل باشگاه استقلال این هفته برای مذاکره با باشگاه الاهلی امارات و مربی فصل گذشته ایتالیایی استقلال راهی امارات شود این اتفاق رخ نداد.

به گزارش نجواخبر، مدیرعامل باشگاه استقلال قصد داشت در روزهای این هفته برای دیدار با گابریله پین عازم دبی شود تا در امارات و از نزدیک مذاکرات جدی اش را با این مربی انجام بدهد. قرار بود در این ملاقات باشگاه استقلال متعهد شود که در اقساط بلند مدت بدهی اش به این مربی را بپردازد تا مشکلات مربوط به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی از بین برود.

همچنین قرار بود ضمن این سفر فتح‌الله‌زاده با مسئولان باشگاه الاهلی امارات نیز درباره حق انتقال قرضی سنگین مهدی قایدی از این باشگاه به استقلال نیز صحبت کند. ظاهراً اواخر ماه جاری و اوایل بهمن آخرین فرصت باشگاه استقلال برای پرداخت حق انتقال قرضی مهدی قایدی به این تیم اماراتی است که البته استقلال فعلاً پولی برای پرداخت آن در حساب ندارد. اما این سفر مهم کاری به علت شکست استقلال در تبریز و به راه افتادن مشکلات مربوط به تغییر در کادر فنی به تعویق افتاد.

از افراد نزدیک به باشگاه استقلال خبر دار شدیم حتی بلیت سفر ۴ روزه فتح‌الله‌زاده و یکی از مدیران باشگاه استقلال (که قرار بود در این سفر او را همراهی کند) نیز تهیه شده بود اما به علت حساسیت اتفاقات روزهای گذشته درباره شایعه اخراج ساپینتو و تشکیل جلسه اضطراری هیئت مدیره، همچنین بازی مهم پیش رو مقابل تراکتور در جام حذفی، مدیرعامل باشگاه استقلال تصمیم گرفت با کنسل کردن بلیت پرواز فعلا در تهران بماند.

گفته می‌شود فتح‌الله‌زاده با ارسال پیامی برای فرهاد مجیدی سفرش به امارات را یک هفته به تعویق انداخته است. شنیده‌ها حاکی از آن است که فرهاد مجیدی به عنوان دوست مشترک علی فتح‌الله‌زاده و گابریله پین در ارتباط با تشکیل جلسه مدیرعامل استقلال و مربی فصل پیشین تیم نقش مهمی ایفا کرده و ظاهراً قرار است در زمینه رفع مشکل باشگاه استقلال نیز در حد توانش به فتح‌الله‌زاده کمک کند.