کد خبر : 15010 تاریخ : ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۰ دي - 17:45
آتش‌سوزی یک کارگاه صنعتی در البرز/ چهار کارگر جان باختند یک واحد تولیدی شهر صنعتی البرز ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز، سه‌شنبه ۲۰ دی ماه، دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش نجواخبر، یک واحد تولیدی شهر صنعتی البرز ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز، سه‌شنبه ۲۰ دی ماه، دچار آتش‌سوزی شد. در همین رابطه محمدرضا علیمی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: یکی از واحدهای تولیدکننده داروی دامی با عنوان «سیانس» در شهر صنعتی البرز دچار آتش سوزی شده و آتش‌نشانان در حال اطفاء حریق هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: آتش‌نشانان الوند، شهر صنعتی البرز، محمدیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و به ۱۲ کد از قزوین هم اعلام شد تا اعزام شوند.

وی عنوان کرد: گستردگی آتش در چند سوله است و باتوجه به اینکه این واحد تولیدات دارویی داشته یکی از انبارهای آن دارای موادی است که در معرض اشتعال قرار دارند.

این مسئول ادامه داد: باتوجه به اینکه این واحد در مجاورت ایران چسب قرار دارد نگرانی ما سرایت آن به این واحد است که ممکن است حادثه آفرین باشد و از این رو تلاش ما برای اطفاء وعدم سرایت آتش به این واحد تولیدی است.

همچنین به گفته‌ی پایگاه اطلاع‌رسانی هلال احمر، این حادثه چهار فوتی و دو مصدوم داشته است.