کد خبر : 15151 تاریخ : ۱۴۰۱ دوشنبه ۲۶ دي - 10:49
2 انتصاب جدید در آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش در احکام جداگانه‌ای، «دستیار ویژه در امور یکپارچه‌سازی سامانه‌های وزارت آموزش و پرورش» و «دبیر ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر» را منصوب کرد.

به گزارش نجواخبر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در احکام جداگانه‌ای، فرامرز خالقی را به‌ عنوان «دستیار ویژه در امور یکپارچه‌سازی سامانه‌های وزارت آموزش و پرورش» و اصغر باقرزاده را به‌عنوان «دبیر ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر» منصوب کرد.

در حکم خالقی آمده است: نظر به مراتب تعهد شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به استناد بخش‌نامه شماره ۴۱۵۶ مورخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ سازمان امور اداری و استخدامی کشور، به موجب این حکم به سمت «دستیار ویژه در امور یکپارچه سازی سامانه های وزارت آموزش و پرورش» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و پیگیری سیاست‌های رئیس‌جمهور، با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها، در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید.

در این راستا، رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است.

همچنین در حکم باقرزاده که معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش نیز هست، آمده است: به منظور ضرورت برنامه‌ریزی سیاست‌گذاری و تبیین خط مشی وزارت آموزش و پرورش در برگزاری هرچه با شکوه‌تر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به موجب این ابلاغ به عنوان «دبیرستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن تعامل فراگیر و همه جانبه با حوزه‌های ستادی و استانی با انجام اقدامات اساسی در راستای ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ و حراست از اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در تقویت هویت ملی و استمرار و ترویج دستاوردهای انقلاب و تحقق ارتقا و بالندگی اهداف مقدس نظام تعلیم و تربیت میهن عزیز اسلامی‌مان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی اهتمام نمایید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محول از خداوند متعال خواستارم.