کد خبر : 15658 تاریخ : ۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۳ بهمن - 21:12
مس 2 استقلال 3: پیروزی با تکرار جنجال‌های گذشته تیم فوتبال استقلال در دیداری پراهمیت که در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد، سه امتیاز ارزشمند را بار دیگر با زحمت از کرمان به تهران آورد.

به گزارش نجواخبر، دو تیم مس کرمان و استقلال تهران با وضعیت متفاوتی به این مسابقه رسیده بودند. استقلال می‌خواست فاصله با صدر جدول را سه امتیازی کند و در سوی دیگر شاگردان حسین‌خانی به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه بودند تا خودشان را بیشتر از پیش از انتهای جدول جدا کنند. نیمه اول این مسابقه با اشتباهات متعددی از سوی بازیکنان دو تیم همراه شد و نتیجه آن گل معین عباسیان در دقیقه 9 روی اشتباه رضایی و چند دقیقه بعد گل اول استقلال روی اشتباه میلاد خدایی مدافع مس بود که البته با نقش آفرینی مهری و قایدی رقم خورد.
در نیمه دوم اما جریان مسابقه دچار تغییر شد و اینبار برخلاف نیمه اول این استقلالی‌ها بودند که کار را بهتر آغاز کردند و سرانجام در دقیقه 70 ابتدا با حرکت انفرادی تماشایی رضاوند و ضربه نهایی سلمان جعفری به گل رسیدند و سه دقیقه بعد هم پاس سیلوا برای قایدی در محوطه جریمه مس بود که با شوت زیبای مهاجم بوشهری استقلال گل سوم بازی را برای شاگردان ساپینتو ساخت.
بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که حمله یکی از اعضای کادر فنی مس به ساپینتو جریان مسابقه را در دقیقه 90 تغییر داد و پس از چند دقیقه جنجالی که با اخراج ساپینتو همراه شد، این مسی‌ها بودند که در دقیقه 7+90 با ضربه تماشایی عارف رستمی یکی از تعویضی‌های حسین‌خانی اختلاف را به حداقل رساندند. مس برای زدن گل سوم هم در این مسابقه جنجالی تلاش کرد ولی درنهایت سوت پایان مسابقه به صدا درآمد و استقلال با سه امتیاز ارزشمندی که از این مسابقه گرفت، فاصله خود را با پرسپولیس و سپاهان به سه امتیاز کاهش داد. در سوی دیگر مس کرمان با وجود نمایش خوبی که در مجموع ارائه کرد، 14 امتیازی باقی ماند تا نبردش با دو تیم نفتی برای فاصله گرفتن از قعر همچنان ادامه داشته باشد