به گزارش نجوا خبر، بیستمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران با حضور متخصصان و فعالان روابط عمومی از سراسر ایران با موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابط عمومی: ارتباطات آینده» به همراه سومین جشنواره مردمداری ایران، با هدف قدردانی از دستاوردهای سازمانها و شرکتها در زمینهها و حوزههای مختلف روابط عمومی، روز چهارشنبه نهم اسفند ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
گفتنی است روابط رسانهای یکی از مهمترین فعالیتهای برونسازمانی روابط عمومی است که تأثیر زیادی بر معرفی سازمان و برنامهها و اقدامات آن به افکار عمومی و خوشنامی سازمانی دارد و ارزیابی مستمر کمیت و کیفیت آن سطح کارآمدی روابط عمومی یک سازمان را نشان میدهد.
ازجمله شاخصهای سنجش روابط عمومی فولاد مبارکه در بخش «مدیریت روابط رسانهای» میتوان به این موارد اشاره کرد: تدوین راهبرد و برنامه رسانهای مشتمل بر تدوین برنامه سالانه رسانهای شیوهنامهها و دستورالعملهای مختلف اطلاعرسانی؛ ارائه گزارش وضعیت معاشرت رسانهای در قالب نشستهای کاربردی با خبرنگاران، بازدید از رسانهها و…)؛ ارائه گزارش وضعیت پاسخگویی به رسانهها مشتمل بر ارائه جوابیه، اصلاحیه، توضیح، تأیید و روشنگری افکار عمومی؛ ارائه گزارش بازتاب تولید و انتشار اخبار سازمان در رسانههای کشور ازجمله مطبوعات، رادیو و تلویزیون، خبرگزاریها، سایتها، شبکههای اجتماعی و…؛ ارائه گزارش وضعیت تولید محتوا برای رسانهها در قالب یادداشت، مقاله، فیلم، اینفوگرافیک، موشن گرافیک و...؛ ارائه گزارش بازتاب حضور و شرکت مدیران ارشد سازمان در رسانهها، کنفرانس خبری، میزگردها و…؛ ارائه گزارش برگزاری و بازتاب سفرهای رسانهای.
گفتنی است بیستمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران به همت مؤسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI)، انجمن روابط عمومی ایران (IRPRS)، انجمن متخصصان روابط عمومی (IAPRS) و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی (IMPRPA) برگزار شد.