به گزارش نجواخبر، روابط عمومی پل ارتباطی سازمانی با مخاطبان است، روابط عمومی حافظ موفقیت و وکاهش حواشی مجموعه تحت مدیریت خود است، روابط عمومی صرفا حضور در مراسمها و چاپ بنر نیست روابط عمومی امروزه علم است، دانش است، تخصص است که اتفاقا افراد و مدیران خاص خود را میطلبد. مدیر روابط عمومی قوی جسور قاطع مطلع به وضع موجود آشنایی با اهالی و دنیای رسانه آشنا به ترفندها و شیطنتها برای سهم خواهی ست مدیر روابط عمومی قوی خوش رو آراسته تعامل گرا و پیوند دهنده پل ارتباطی ست...ارزیابی درون و برون سازمانی خود نسبت به امور کار مدیر روابط عمومی خوب میتواند بال پرواز مدیر عامل و موفقیت ممتاز مجموعه تحت مدیدیتش باشد .....
اگر مدیران روابط عمومی نهادها، اخبار و اطلاعات زیرمجموعههای خود را با رعایت شفافیت کامل در اختیار جامعه قرار دهند، دیگر جایی برای جعل اخبار و گردش اطلاعات جعلی نمیماند. در یک کلام باید گفت، روابط عمومی، همان جهاد تبیینیست که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید کردهاند. بخش مهمی از مسئولیتِ «جهاد تبیین» برعهده مدیران و کارشناسان روابط عمومیست که با تبیین واقعیات، پیشرفتها و ضعفها، حرکت جامعه را در مسیر رشد و بالندگی بیندازند.
27 اردیبهشت در تقویم، روز روابط عمومیست، این روز را به تمام همکارانم، مدیران تلاشگر بخش ارتباطات و روابط عمومی و مخاطبان گسترده آنها در جامعه تبریک میگویم و امیدوارم با حرکت صحیح در ریل روشنگری و جهاد تبیین، اهداف غایی روابط عمومی محقق شود و اطلاعات ناب و درست در اختیار جامعه قرار بگیرد.
مرتضی بلوکی- کارشناس رسانه