کد خبر : 308580 تاریخ : ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور - 09:54
مجری برنامه عمارت کیست؟ +پوستر شعبده باز قهار برنامه عمارت کسی نیست جز سعید فتحی روشن که او را شاید با اجرای منحصربفردش در مسابقه عصر جدید شناخته باشید، او در مسابقه شبهای مافیا ؛ زودیاک بعنوان شرکت کننده و در برنامه منتالیست بعنوان یک منتالیست حضور داشته است

به گزارش نجوا خبر، سعید فتحی روشن را شاید با اجرای منحصربفردش در مسابقه عصر جدید شناخته باشید، او در مسابقه شبهای مافیا ؛زودیاک بعنوان شرکت کننده و در برنامه منتالیست بعنوان یک منتالیست حضور داشته است و حالا او در عمارت می‌باشد، در ادامه با سعید فتحی روشن بیشتر آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی سعید فتحی روشن

سعید فتحی روشن متولد 15 آذر ماه 1359 در تهران شعبده بازی را از سن 12 سالگی (1371) با حمایت پدر و مادر و علی گل یاس که از دوستان پدرش بود و اولین معلم شعبده بازی وی بود شروع کرد و تمرینات خود را در کنار شعبده بازان سوئدی و آلمانی ادامه داد و در ایران با راهنمایی های اساتید ایرانی با منتال مجیک آشنا شد. او از 15 سال پیش به طور تخصصی رشته منتال را شروع کرد و هم اکنون در این رشته فعالیت می‌کند. سعید اولین مجموعه شعبده بازی را با مجوز رسمی در ایران تولید کرد. این مجموعه در تیر ماه 1391 با نام "این مرد جادویی نیست" به بازار آمد و با استقبال خوبی مواجه شد. همچنین او اولین مجموعه آموزش شعبده بازی در رشته منتال را به زبان فارسی در ایران تولید کرد. این مجموعه با نام 1+13 از طریق اولین و بزرگ ترین مرجع تخصصی شعبده بازی (وب سایت شعبده باز) در دسترس می‌باشد. این مجموعه مسیر تعداد زیادی از هنرجویان و حتی شعبده بازان را به سمت رشته منتال تغییر داد. اجرای زنده منتال سعید در روز سال نو (1391) در صدا و سیمای ایران - تور اجرای دبی (باشگاه ایرانیان)، ابوظبی (سالن اینترنشال تیاتر) به دعوت سفیر محترم و رایزن فرهنگی و تهران (سالن برج میلاد) از دیگر فعالیت های وی می‌باشد. سعید در سال 1390 پیشنهادی را به عادل فردوسی پور داد که جنجال آفرین شد.

منتالیست

سعید فتحی روشن در عمارت

سعید فتحی‌روشن به تازگی اجرای برنامه‌ای به نام عمارت را بر عهده گرفته، در هر قسمت این برنامه، با مشارکت چهره‌های حاضر در برنامه شعبده‌ها و بازی‌های کارتی را انجام می‌دهد.

به طور کلی، معمولا شعبده‌بازی برای بسیاری از مخاطبان جذابیت دارد؛ بنابراین «عمارت» می‌تواند مخاطب را سرگرم کند، اما شعبده‌های فتحی‌روشن در این برنامه باید به اندازه کافی غافلگیرکننده، هیجان‌انگیز و جدید هم باشد.

شاید البته ترکیب مهمانان این برنامه با حضور لیلا اوتادی، وحید شمسایی، ملیکا زارعی و پژمان بازغی کمکی به جذابیت این برنامه نکند اما خب ایده برنامه اگر با سازوکاری مبتنی بر هیجان واقعی و نه کاذب، اجرا شود می‌تواند به نقطه اتکایی برای رسانه ملی تبدیل شود.