کد خبر : 308688 تاریخ : ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور - 11:14
افتتاح یک پایگاه هوایی با حضور فرمانده سپاه پاسداران در ارومیه پایگاه هوایی سرلشکر محمودآبادی با حضور فرمانده سپاه پاسداران در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش نجواخبر، پایگاه هوایی سرلشکر شهید محمود آبادی با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در ارومیه به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: فرماندهان و رزمندگان نیروهای زمینی به کوه معنا می‌بخشند و سربازان نیز زینت حاکمان و والیان و سپر مردم هستند.

سردار حسین سلامی افزود: همه راهبرد‌ها باید یک مابه ازا در روی زمین داشته باشد و هر کشوری اگر ابتکار عمل داشته باشد اقتدار لازم را دارد و همه موفقیت‌ها اتصال به قدرت زمینی پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: امنیت، رفاه و پیشرفت قدرت های شیطانی معادل تخریب و قتل عام سایرین است و این معادله به عنوان نمونه کامل در غزه مشهود است.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه نیز دراین مراسم اظهار کرد: ما در منطقه شمال غرب با ضد انقلاب و دشمنان در حال جنگ هستیم و در این منطقه عملیات های مختلف در مقابله با شرارت های بد خواهان انجام شده است.

وی اضافه کرد: طرح های مهمی مثل افتتاح این پایگاه در زمینه دفاع و مقابله اجرا شده است که مطمئنا بسیار مثمر ثمر خواهد بود.