کد خبر : 308703 تاریخ : ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور - 14:29
وعده عارف درباره ارسال لایحه بودجه ۱۴۰۴ معاون اول رئیس جمهور گفت: اطمینان داریم که لایحه بودجه قابل دفاعی را به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهیم کرد.

به گزارش نجواخبر، محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه امروز - چهارشنبه - هیئت دولت در ادامه با تاکید بر اینکه اولویت تمامی دستگاه‌ها در شهریور ماه باید بودجه و تدوین آیین نامه های مربوط به آن باشد، گفت: از تمامی وزارتخانه‌ها و دستگاه های دولتی خواسته‌ام در این امر با دقت عمل کنند و قطعا باید صدای واحدی درباره بودجه از دولت شنیده شود.

معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به سابقه میزان اجرایی شدن برنامه های ۵ ساله توسعه تاکید کرد: نصاب محقق شدن برنامه های پیشین راضی کننده نبود، لذا در دولت مصوب شد تمامی دستگاه‌ها وظایف خود در مسیر اجرایی شدن برنامه هفتم توسعه را مشخص کرده و در کمیته‌ای که شخصا پیگیر تشکیل و مصوبات آن هستم،‌ طرح‌ها و آیین نامه های مورد نظر ارائه شود.

بر اساس این مصوبه، هر یک از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها، موظفند آیین نامه‌های مرتبط با حوزه فعالیت خود را پس از تدوین، در این کمیته راهبردی که به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود، ارائه کنند تا پس از ‌ بررسی و در صورت تصویب نهایی؛ جهت عملیات اجرایی ابلاغ شوند.