کد خبر : 309018 تاریخ : ۱۴۰۳ شنبه ۷ مهر - 13:07
علیرضا بیرانوند از پرسپولیس شکایت کرد بر اساس گزارش های رسیده، علیرضا بیرانوند علیه باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است.

به گزارش نجوا خبر، براساس اخبار منتشر شده علیرضا بیرانوند علیه باشگاه پرسولیس شکایت کرده است. علیرضا بیرانوند درازه بان مشهوری است. علیرضا بیرانوند تبدیل به یک چهره پرحاشیه شده است.علرضا بیرانوند در تیم تراکتور سازی بازی میکند. پرونده فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس هر روز ابعاد تازه‌ای پیدا می‌کند و پس از اعلام نظر کارشناس مالی، در جدیدترین اتفاق امروز علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس به اتهام «جعل در اسناد مالی» به کمیته انضباطی شکایت کرد.
در اسناد مالی باشگاه پرسپولیس در رابطه با پرداختی‌های این باشگاه به علیرضا بیرانوند، مبلغ 300 میلیون به‌عنوان پاداش ذکر شده بود که این اسناد در پیوست دادخواست شکایت این باشگاه از علیرضا بیرانوند نیز وجود دارد؛ اما در اسناد جدیدی که باشگاه پرسپولیس در اختیار کارشناس مالی قرار داده، سر برگ مربوط به پاداش‌ها تغییر کرده است.

مطابق ادعای مورد شکایت وکلای علیرضا بیرانوند، باشگاه پرسپولیس با تغییر سر برگ مربوط به پاداش‌های این بازیکن، این مبلغ را به‌عنوان آپشن و آفرها ذکر کرده که همین موضوع با شکایت بیرانوند از باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی همراه شده است.

در حالی که در روزهای گذشته اهالی فوتبال در انتظار صدور رأی پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند بودند، به نظر می‌رسد شکایت جدید این بازیکن از سرخپوشان باب جدیدی را در این پرونده باز کند و باید در انتظار تعیین تکلیف شکایت بیرانوند از پرسپولیس بابت جعل نیز بود.