حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول به استفاده از هوش مصنوعی در سه حوزه فعالیتی اپراتور اول اشاره کرد و گفت: بهینهسازی فرایندهای داخلی، ارائه سرویسهای جدید به مشتریان و هوشمندسازی صنایع این حوزهها هستند.
وی ضمن اشاره به برخی چالشها، ابراز امیدواری کرد که با همکاری متخصصان این حوزه، موانع موجود رفع شود.
در این پنل همچنین به رقابت فشرده بین بانکها و اپراتورها در حوزه هوش مصنوعی پرداخته شد؛ ۸۰ درصد بانکها از هوش مصنوعی برای بهبود خدمات مشتریان خود استفاده میکنند و چتباتها بهعنوان یکی از ابزارهای اصلی این رقابت مطرح شدهاند.
http://mci.ir/-595SZ6